Forsigtigt........... og næsten for godt til at være sand:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2009

Valle81

Tak alle sammen for de skønne lykkeønskninger:0)

I er så søde:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2009

finkedinke

Tillykke med spiren.

Jeg læste lige at du skriver at du har haft to aborter, det har jeg også for nogle år siden.
Dengang fortalte min læge mig at grunden til at man først undersøger årsagen efter TRE aborter er fordi der er ret stor sansynlighed for at en tredje graviditet er vellykket, på trods af to foregående aborter. Det holdt i da også stik hos mig. Efter at have fået mit første barn, havde jeg to aborter og den tredje graviditet gav mig en dejlig pige. Efter hende blev jeg gravid på prævention og fik endnu en dejlig pige og har ikke haft mere end de to aborter.
Men jeg var skrækslagen for at miste alle gange. Så jeg gjorde også det der med at rende på toilet hele tiden og tjekke for blod.

Berith

Anmeld

7. juli 2009

Valle81

finkedinke skriver:

Tillykke med spiren.

Jeg læste lige at du skriver at du har haft to aborter, det har jeg også for nogle år siden.
Dengang fortalte min læge mig at grunden til at man først undersøger årsagen efter TRE aborter er fordi der er ret stor sansynlighed for at en tredje graviditet er vellykket, på trods af to foregående aborter. Det holdt i da også stik hos mig. Efter at have fået mit første barn, havde jeg to aborter og den tredje graviditet gav mig en dejlig pige. Efter hende blev jeg gravid på prævention og fik endnu en dejlig pige og har ikke haft mere end de to aborter.
Men jeg var skrækslagen for at miste alle gange. Så jeg gjorde også det der med at rende på toilet hele tiden og tjekke for blod.

Berith

Åhh, tusind tak for din historie:0)

Dette gav mig mere håb og tro på at det nok skal lykkedes denne gang:0)

Hjertelig tillykke med alle dine tre skønne piger:0)

Åhh gud hvor er jeg lykkelig.

Knus fra mig, som har humøret helt i top:0)

Anmeld

7. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
TILLYKKE...!!! Krydser fingre... 

Anmeld

7. juli 2009

Moderator

Valle81 skriver:

Åhh, tusind tak for din historie:0)

Dette gav mig mere håb og tro på at det nok skal lykkedes denne gang:0)

Hjertelig tillykke med alle dine tre skønne piger:0)

Åhh gud hvor er jeg lykkelig.

Knus fra mig, som har humøret helt i top:0)

jeg skal bare lige sende en kysser til dig i dag søde!
er bare så dejligt for Jer!!!

Anmeld

7. juli 2009

Valle81

Zafir skriver:

TILLYKKE...!!! Krydser fingre... 

TAk:0)

Kan mærke det hjælper:0)

Du får lige krydsede fingre tilbage:0) Hvordan går det med jeres projekt??

Anmeld

7. juli 2009

Valle81

Caroline86 skriver:

jeg skal bare lige sende en kysser til dig i dag søde!
er bare så dejligt for Jer!!!

Åhh tak søde:0)

Det er så dejligt. Jeg tog en test igen igår.............kunne tage 50 om dagen, og den blev bare helt tydelig. Test streg lige så tydelig som kontrol streg.

Så ingen tvivl der, men nu bare venten og håben:0)

Hvordan har du og maven det:0)

Anmeld

7. juli 2009

Moderator

Valle81 skriver:

Åhh tak søde:0)

Det er så dejligt. Jeg tog en test igen igår.............kunne tage 50 om dagen, og den blev bare helt tydelig. Test streg lige så tydelig som kontrol streg.

Så ingen tvivl der, men nu bare venten og håben:0)

Hvordan har du og maven det:0)

jamen jeg har det meget bedre... er færdig med antibiotika, og nu skal jeg bare nyde graviditeten!! Skal scannes i næste uge for lige at se om alt er ok efter den her omgang, så det bliver spændende at se den lille spire for første gang (er 7+0 i dag)!
tror desværre ikke jeg slipper for at få opereret den tand ud på et tidspunkt, men det bliver først efter jeg har født, og hvis det står til mig, om LAAAANG tid... håber bare jeg kan holde infektioner væk i fremtiden ved at skylle det..
knuser

Anmeld

7. juli 2009

Moderator

Valle81 skriver:

TAk:0)

Kan mærke det hjælper:0)

Du får lige krydsede fingre tilbage:0) Hvordan går det med jeres projekt??

Altså jeg er faktisk så godt som 100% på at vi har ramt ægløsning, men jeg har den overbevisning at der jo ikke sker noget ligenu, jeg håber ikke engang, for ikke at blive skuffet. Jeg får svar fra lægen om en uge...

HVIS det skulle ske, at skæbnens ironi ville gøre mig gravid i denne måned, når jeg ikke engang selv tror på det, så vil jeg have termin på Iduns fødselsdag mmm...

Nu må vi se

Min kære veninde har 2 piger med 9 år i mellem. Hun sad med veer på den stores fødselsdag men bevægede sig ikke en tomme for at pigerne skulle få hver sin fødselsdag Såååeee det er sket før!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.