Forsigtigt........... og næsten for godt til at være sand:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Valle81

Hej alle i skønne:0)

I dag var så dagen hvor jeg skulle have haft min mens:0) ´Men den er ikke kommet, og i al begejsting tog vi en test:0) Og se resultatet:0) Endnu en positiv test:0) Har haft kvalme i godt to uger, og mine bryster har været så ømme, så havde lidt på fornemmeren at vi kunne være heldige igen:0)

Vi er helt oppe og køre og kan ikke forstå, hvis det allerede igen igen igen er lykkedes for os:0)

Nu håber vi og tror på at det er sandt, og at baby denne gang bliver i mavsen hvor den hører hjemme:0)

Men nu må vi se, denne gang har jeg ikke de store forventinger, for vi har rundet 12 uge:0)

Kæmpe sommerhilsner fra Christina og Kenny, som ikke helt ved, hvilket ben vi skal stå på:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Fiona78

Valle81 skriver:

I dag var så dagen hvor jeg skulle have haft min mens:0) ´Men den er ikke kommet, og i al begejsting tog vi en test:0) Og se resultatet:0) Endnu en positiv test:0) Har haft kvalme i godt to uger, og mine bryster har været så ømme, så havde lidt på fornemmeren at vi kunne være heldige igen:0)

Vi er helt oppe og køre og kan ikke forstå, hvis det allerede igen igen igen er lykkedes for os:0)

Nu håber vi og tror på at det er sandt, og at baby denne gang bliver i mavsen hvor den hører hjemme:0)

Men nu må vi se, denne gang har jeg ikke de store forventinger, for vi har rundet 12 uge:0)

Kæmpe sommerhilsner fra Christina og Kenny, som ikke helt ved, hvilket ben vi skal stå på:0)

Stort tillykke søde
Det er jer så velundt, krydser fingre for at det går godt

Anmeld

3. juli 2009

Elskermiinsøøn!

mange gange tillykke

Anmeld

3. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
åhh søde, hvor er det bare dejlligt!!!!! Der fik du virkelig smilet frem på mine læber, og reddet min dag!
Bebser skal nok blive derinde, for det er jo tydeligvis meningen at I skal have den lille guldklump!
stort tillykke til Jer, og husk nu at nyde det, selvom I er nervøse!
kæmpe krammer

Anmeld

3. juli 2009

Valle81

Caroline86 skriver:

åhh søde, hvor er det bare dejlligt!!!!! Der fik du virkelig smilet frem på mine læber, og reddet min dag!
Bebser skal nok blive derinde, for det er jo tydeligvis meningen at I skal have den lille guldklump!
stort tillykke til Jer, og husk nu at nyde det, selvom I er nervøse!
kæmpe krammer

Ja min krop gør da i hvert fald sit for at vi skal have barn:0)

Vi vil også prøve at nyde det, men efter to SA lige efter hinanden, så er det som om at vi vi slet ikke kan tro noget:0) Men selvfølgelig bliver den da her denne gang:0)

Åhh det er så skønt, og dejligt jeg lige kunne bringe smilet frem hos dig denne mega varme fredag aften:0)

Anmeld

3. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Ja min krop gør da i hvert fald sit for at vi skal have barn:0)

Vi vil også prøve at nyde det, men efter to SA lige efter hinanden, så er det som om at vi vi slet ikke kan tro noget:0) Men selvfølgelig bliver den da her denne gang:0)

Åhh det er så skønt, og dejligt jeg lige kunne bringe smilet frem hos dig denne mega varme fredag aften:0)

kan sagtens forstå I ikke 'tør' tro på det! specielt efter det I lige har været igennem!
Men det er bare så vigtigt netop at tænke "selvfølgelig lykkes det", netop som du forsøger!
åhh hvor er det bare dejligt for Jer!!

Anmeld

4. juli 2009

Valle81

Caroline86 skriver:

kan sagtens forstå I ikke 'tør' tro på det! specielt efter det I lige har været igennem!
Men det er bare så vigtigt netop at tænke "selvfølgelig lykkes det", netop som du forsøger!
åhh hvor er det bare dejligt for Jer!!

Du har helt ret:0)

Er lige vågnet, løb hen til testen og blev så glad:0) Jo den er god nok, ikke bare noget jeg har drømt:0)

Knus

og tak.......håber du har det bedre:0) Og tænk sig, vi skal jo næmest følges ad:0)

Anmeld

4. juli 2009

Cris

Tillykke og alt det bedste!!!!

Anmeld

4. juli 2009

Mor.sander

Tillykke med det... Det er da helt sikkert et tegn at i skal have den guldklump  

Anmeld

4. juli 2009

Ox.

Valle81 skriver:

Hvor er det dejligt for jer!

Stort tillykke, og vi krydser fingre for jer herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.