Forsigtigt........... og næsten for godt til at være sand:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

Knudsen

STORT TILLYKKE TIL JER...

Janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

Diana...

Hvor er det bare dejligt STORT TILLYKKE   Jeg  for den lille spir bliver der denne gang.

Kæmpe knus fra mig.

Anmeld

4. juli 2009

Nanna1985

STORT TILLYKKE  Hvor er det SKØNT for jer

Jeg krydser ALT hvad jeg kan for at spir bliver derinde i 9 mdr  

Anmeld

4. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
JA... hvor er det bare fedt for jeg

Stort tillykke, og held og lykke med graviditeten

Anmeld

4. juli 2009

Valle81

Åhh tusind tak alle sammen

Er helt kullert idag

Og kæreste alle jer som stadig prøver................... jeg har ikke glemt jer, og jeg krydser og håber at lykken med en graviditet snarest tilsmiler jer

Anmeld

4. juli 2009

Rasmine

Valle81 skriver:

Hej alle i skønne:0)

I dag var så dagen hvor jeg skulle have haft min mens:0) ´Men den er ikke kommet, og i al begejsting tog vi en test:0) Og se resultatet:0) Endnu en positiv test:0) Har haft kvalme i godt to uger, og mine bryster har været så ømme, så havde lidt på fornemmeren at vi kunne være heldige igen:0)

Vi er helt oppe og køre og kan ikke forstå, hvis det allerede igen igen igen er lykkedes for os:0)

Nu håber vi og tror på at det er sandt, og at baby denne gang bliver i mavsen hvor den hører hjemme:0)

Men nu må vi se, denne gang har jeg ikke de store forventinger, for vi har rundet 12 uge:0)

Kæmpe sommerhilsner fra Christina og Kenny, som ikke helt ved, hvilket ben vi skal stå på:0)

SHIT Valle, hvordan kan I holde ud at knalde 24-7 i denne hede?

Forsigtigt tillykke herfra.

Anmeld

4. juli 2009

Valle81

Mebach skriver:

SHIT Valle, hvordan kan I holde ud at knalde 24-7 i denne hede?

Forsigtigt tillykke herfra.

Mega griner:0)

Vi har jo knaldet inden det blev varmt:0)

Men ja vi fatter helelr ikke en skid, men det må bare være meningen siden det lykkedes:0)

Men der er helelr ingen knalden i denne hede, pyha, får hedeslag bare ved tanken:0)

Anmeld

4. juli 2009

Betina88

Ej , hvor dejligt ..

Tillykke til jer to .. Så lad os håbe at den bli'r derinde .. 

Anmeld

4. juli 2009

Bubbi

Sidder her og smiler over hele hoved, på jeres vegne.. Hvor er det bare fantastisk

Det må helt sikkert være meningen at denne lille bebs skal blive i mors mave i 9 skønne mdr

Anmeld

6. juli 2009

Valle81

Sidder her og smiler over hele hoved, på jeres vegne.. Hvor er det bare fantastisk

Det må helt sikkert være meningen at denne lille bebs skal blive i mors mave i 9 skønne mdr

Glad for at kunne sætte et smil på dine læber:0)

Det er også som om at jeg selv går og smiler hele tiden:0) Det er så uvirkeligt, men sandt.

Men har desværre meget svært ved at slappe af og hvile i det. Er på toilet 100 gange mere end normalt, for at være sikker på at jeg ikke bløde. Hver en lille "jag" i maven så tænker jeg, åhh nej, nu er det slut, selvom jeg ved det bare er ligamentsmerter.

men er så angst for at det igen ikke skulle blive til noget:0(

Men lige nu krydser jeg fingre for, at din skønne lille spir snart melder sin ankomst:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.