Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: Hold da op et projekt men ej hvor lyder det så spænde. håber da virkelig vi får lov at se billeder af det
Hold da op et projekt men ej hvor lyder det så spænde. håber da virkelig vi får lov at se billeder af det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: hej alle sammen hvad for et piratskib har jeres børn??? evt. med billede kunne godt tænke mig at købe et til Daniel hvor der er pirater med og kiste med guld osv.
hej alle sammen
hvad for et piratskib har jeres børn??? evt. med billede
kunne godt tænke mig at købe et til Daniel hvor der er pirater med og kiste med guld osv.
Mike har dette fra Le Toy Van.
Og det er simpelthen fantastisk, ubeskrivelig god kvalitet.
jydeinden skriver: eller også ender brian med hjertestop når han ser dig komme slæbende med den ene sæk efter den anden til daniel hahaha
eller også ender brian med hjertestop når han ser dig komme slæbende med den ene sæk efter den anden til daniel hahaha
jamen for den så er det godt vi bor tæt på sygehuset
Nettemor skriver: Hvis det bliver halvt så godt som i mine tanker så bliver i spammet helt vildt
Hvis det bliver halvt så godt som i mine tanker så bliver i spammet helt vildt
det vil jeg glæde mig til
khaleesi skriver: Mike har dette fra Le Toy Van. Og det er simpelthen fantastisk, ubeskrivelig god kvalitet.
ej hvor er det sejt og der er en haj med sådan
Hej trådstarter
Jeg har et piratskib fra KREA stående på loftet, som mine drenge ikke leger med længere. Hvis du har lyst, må du købe det. Skriv hvis du ønsker, at vide mere eller hvis du vil have billeder.
Karinaa skriver: Hej trådstarter Jeg har et piratskib fra KREA stående på loftet, som mine drenge ikke leger med længere. Hvis du har lyst, må du købe det. Skriv hvis du ønsker, at vide mere eller hvis du vil have billeder.
Mange mange tak, men er nok mest interesseret i det med skattekiste og en haj, det er lige daniel..
elsker mange mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128