piratskib til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

B&J

MarleneOlsen skriver:

Playmobil kæmpe pirat skib det er hvertfald det helt store fra playmobil

Prøv og Google det Kan fåes i fætter bro og toy "R" us

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
B&J skriver:

mange tak

Velbekomme

Anmeld

21. maj 2013

Moma

Playmobil piratskibet - der er så mange fine dele og detaljer med 

Anmeld

21. maj 2013

Nettemor

Sebastian har et gammelt et fra Brio men det fænger ikke rigtigt. Generelt er det mest udeting der fænger for tiden.. Har har lige bestilt en båd/skib til haven.- Altså en stor ala legetårn Så det må vi se om vi kan få bygget.. Det bliver vist sommerprojektet

Anmeld

21. maj 2013

Koen.

B&J skriver:

hej alle sammen

hvad for et piratskib har jeres børn??? evt. med billede

kunne godt tænke mig at købe et til Daniel hvor der er pirater med og kiste med guld osv.

Herhjemme ønsker Lærke sig alt med jake og ønskeøens pirater, synes os det ernogle meget flotte pirat skibe

Anmeld

21. maj 2013

jydeinden

B&J skriver:

hej alle sammen

hvad for et piratskib har jeres børn??? evt. med billede

kunne godt tænke mig at købe et til Daniel hvor der er pirater med og kiste med guld osv.

hvis du kommer her til jul kan vi da bare tage en smut i diverse legetøjsbutikker søde hihi

Anmeld

22. maj 2013

B&J

Nettemor skriver:

Sebastian har et gammelt et fra Brio men det fænger ikke rigtigt. Generelt er det mest udeting der fænger for tiden.. Har har lige bestilt en båd/skib til haven.- Altså en stor ala legetårn Så det må vi se om vi kan få bygget.. Det bliver vist sommerprojektet

Hold da op et projekt men ej hvor lyder det så spænde. håber da virkelig vi får lov at se billeder af det

Anmeld

22. maj 2013

B&J

Tanja. skriver:

Herhjemme ønsker Lærke sig alt med jake og ønskeøens pirater, synes os det ernogle meget flotte pirat skibe

det er det også men lige frem 2skibe der kan skyde og et hoved der kan skyde det ved jeg daniel vil hurtig gå død i selv om han syntes det er så sejt .... men det kan jo næsten det samme...

Anmeld

22. maj 2013

B&J

jydeinden skriver:

hvis du kommer her til jul kan vi da bare tage en smut i diverse legetøjsbutikker søde hihi

jamen så ender det med århus er væk for jeg tager århus med hjem til Hjørring

Anmeld

22. maj 2013

jydeinden

B&J skriver:

jamen så ender det med århus er væk for jeg tager århus med hjem til Hjørring

eller også ender brian med hjertestop når han ser dig komme slæbende med den ene sæk efter den anden til daniel hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.