Hvad ville du vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

DitteFisk

Jeg ville, som mange af jer andre, gå ned tid og så have mere tid hjemme med børn og husholdning det ville jeg elske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

jydeinden

hvis jeg selv kunne vælge så nej.. mine børn ville nok have kortere dage, men jeg tror på at børn har godt at lære livets spilleregler, lære at dele med andre, omgåes andre børn og ja være sociale, og det tror jeg bare ikke på at lære af at være hjemme hos mor og da slet ikke indtil de skulle starte i skole.

Anmeld

21. maj 2013

Elgaard73

Her valgte vi at jeg skulle sige mit job op ( det var så også bare et spørgsmål om hvornår min ryg alligevel ville sige stop) Jeg har haft sønnen hjemme i de første 16 måneder af hans liv og valgte så at sende ham i dagpleje. Bare en 5-6 timer om dagen, for hans skyld. Kunne simpelthen mærke på ham at han trængte til lidt udfordring og daglig social omgang med børn på hans alder. Han er så kommet i en dobbelt DP, hvoraf 6 af de andre er på hans alder og han stortrives.

Jeg går stadig hjemme, men har lidt tankerne om at finde et deltidsjob, når jobmarkedet bliver lidt bedre. Det er ikke noget der haster, da jeg sagtens kan fylde de 5-6 timer's "frihed" ud. ( Har både hund, hest, hængebugsvin og hus med stor have).

Så svaret til dit spørgsmål, må blive ja.

Anmeld

21. maj 2013

onlyme

Anonym skriver:

Hvis i havde råd økonomisk til at du som mor kunne gå hjemme, og passe jeres to børn, og manden gik på arbejde

Ville du så vælge og sige dit job op, for at være hjemme med børnene indtil den skulle starte i skole

Eller ville du sende dem i pasning og beholde dit job?

Jeg ville ikke kunne stoppe med arbejde eller andet for udelukkende at gå hjemme med børnene,.!
Jeg har været gravid siden 2010 og jeg kan ikke holde mine barsler ud,. Jo 6 mdr men så er det det,.!
Jeg startede på skole og lod manden tage denne barsel efter 6 mdr og nu jeg går på barsel om nogle få dage,. tager jeg også kun 6 mdr efter fødslen,. Jeg kan ikke med jeg ikke har andet at foretage mig,. Og dermed siger jeg ikke jeg ikke nyder at være hjemme med mine børn OVERHOVEDET ikke.! Men man har simpelthen brug for det ikke bliver for børnet konstant og brug for at komme ud og lave noget andet end at passe børn,.!

Anmeld

21. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Blive hjemme og have deltidspasning til ungerne...

så de stadig fik det sociale med andre børn men at jeg stadig nåede at have dem mens de var i fuld hopla i løbet af dagen

Anmeld

21. maj 2013

Albertsen92

Anonym skriver:

Hvis i havde råd økonomisk til at du som mor kunne gå hjemme, og passe jeres to børn, og manden gik på arbejde

Ville du så vælge og sige dit job op, for at være hjemme med børnene indtil den skulle starte i skole

Eller ville du sende dem i pasning og beholde dit job?

Helt sikkert gå hjemme og nyde mine børn
Og har et håb om, at det kan lade sig gøre for mig selv

Anmeld

21. maj 2013

Tanja1234

Jeg ville ikke engang overveje at gå hjemme!

Jeg elsker mit arbejde og det er en stor del af min identitet og en måde jeg finder tilfredsstillelse på.

Derudover tror jeg slet ikke at det ville være en fordel for min datter, kun at se på mig hele dagen

Anmeld

21. maj 2013

Faith

Gå på nedsat tid

Anmeld

21. maj 2013

MorDk

(august) skriver:

Hvis vi havde råd ville jeg nok gå ned på en 20 timer om ugen, så jeg kunne være sammen med andre voksne og de kunne være sammen med andre børn.

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.