hvilken uddannelse har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

lycly

Jeg tager pt en HGP og uddanner mig som salgsassistent i Føtex. Det absolut fedeste job/uddannelse hvis man spørger mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Giraffen

bobbles skriver:

Ja oprettede jo en tråd med hvad Jobs i havde får at få en idé om hvad jeg ville men hvad har i forskellige af uddannelse? Kunne måske få en god idé til hvad jeg gerne vil :-)

Jeg har en bachelor i interaktions-design og skal starte på kandidat på it, kommunikation og organisation her til september

jeg arbejder med innovation, iværksætteri og entreprenørskab og vil vildt gerne ud og arbejde med innovative processer i virksomheder når jeg engang er færdig  

Anmeld

21. maj 2013

l.kjoeller

bobbles skriver:

Ja oprettede jo en tråd med hvad Jobs i havde får at få en idé om hvad jeg ville men hvad har i forskellige af uddannelse? Kunne måske få en god idé til hvad jeg gerne vil :-)

Procesteknolog med fødevarespeciale . Spændende og alsidig

Anmeld

21. maj 2013

nielsen80

Cand.merc

Arbejder med dataanalyse og projektledelse.

Anmeld

21. maj 2013

Louise Jørgensen

Jeg har været social og sundheds hjælper i 7 år og læser nu til pædagog.. hvilket jeg elsker

Anmeld

21. maj 2013

An&Jo

Jeg har en fuld HF, en halv finansøkonom, halvandet år på erhvervsøkonomi uddannelsen på uni, og nu har jeg arbejdet i hjemmeplejen i et halvt år..

Jeg er blevet virkelig glad for hjemmeplejen, og starter på uddannelsen nu her til august..

Anmeld

21. maj 2013

Mettefpigen

Er uddannet tjener, men forhåbentlig kommer jeg ind på serviceøkonom uddannelsen til aug :-D

Anmeld

21. maj 2013

bobbles

An&Jo skriver:

Jeg har en fuld HF, en halv finansøkonom, halvandet år på erhvervsøkonomi uddannelsen på uni, og nu har jeg arbejdet i hjemmeplejen i et halvt år..

Jeg er blevet virkelig glad for hjemmeplejen, og starter på uddannelsen nu her til august..

Var i praktik på et pleje hjem var der kun 3 dage så måtte jeg stoppe. Både pga min gigt men os fordi jeg ikke havde psyken til det

Anmeld

21. maj 2013

bobbles

Mettefpigen skriver:

Er uddannet tjener, men forhåbentlig kommer jeg ind på serviceøkonom uddannelsen til aug :-D

Hvad er service økonom?

Anmeld

21. maj 2013

An&Jo

bobbles skriver:

Var i praktik på et pleje hjem var der kun 3 dage så måtte jeg stoppe. Både pga min gigt men os fordi jeg ikke havde psyken til det

glemte faktisk at skrive at jeg også har en hgs, dog kom jeg aldrig ud i praktik, men gjorde handelsskolen færdig som supplering til min HF

Det kræver en god psyke ja, men jeg har heldigvis ikke oplevet at min gigt har stoppet mig..
Håber du finder noget du kan holde til og gerne vil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.