hvilken uddannelse har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

A&F

Jeg har en stx, og er i gang med socialrådgiver udd,. Mangler 1 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Sitrani

bobbles skriver:

Ja oprettede jo en tråd med hvad Jobs i havde får at få en idé om hvad jeg ville men hvad har i forskellige af uddannelse? Kunne måske få en god idé til hvad jeg gerne vil :-)

Jeg er uddannet pædagog, og har været det siden januar 2011 Jeg er super gald for min uddannelse, og arbejder også som pædagog i en vuggestue idag

HVIS jeg skulle være noget andet, ville jeg blive sundhedsplejerske! Simpelthen fordi jeg brænder for helt små børn/spædbørn og deres udvikling Så jeg føler da helt sikkert jeg har fundet min rette plads - og så er det jo en bonus at være pædagog og ha' den viden, når man selv har en lille pige på snart 2 år

Anmeld

20. maj 2013

Olivers-Moar

jeg er under uddannelse som regnskabsmedarbejder i et revisions firma. Er færdig til september og har fået lovning på at blive der

Anmeld

20. maj 2013

esioul

bobbles skriver:

Ja oprettede jo en tråd med hvad Jobs i havde får at få en idé om hvad jeg ville men hvad har i forskellige af uddannelse? Kunne måske få en god idé til hvad jeg gerne vil :-)

Jeg er uddannet sosu hjælper og venter nu på svar fra pædagog uddannelsen

Anmeld

20. maj 2013

Julemusen

Jeg har almen gymnasiel uddannelse. Og om en måned er jeg færdig med min bachelor i Informationsvidenskab og kulturformidling :-) til september starter jeg på kandidat uddannelsen indenfor Informationsvidenskab. Drømmen er at undervise i informationssøgning, vidensformidling og forskningskvalitet på et universitet eller tage en ph.d. :-D

Anmeld

20. maj 2013

Faith

Sygeplejerske på 7. år

Anmeld

20. maj 2013

Anonym8827

Jeg har enkle fag Hf og PGU (Pædagogisk grund uddannelse) og håber på pædagog semi. Til september start.

Anmeld

20. maj 2013

o1Mutte

bobbles skriver:

Jeg er uddannet bonderøv (Landmand )

Anmeld

20. maj 2013

MortilElias2010

bobbles skriver:

Jeg er pædagog (social) og arbejder på et privat fritidshjem under KFUM'S Sociale arbejde  

Skulle jeg vælge noget andet (havde uddannelsen eksisteret da jeg skulle læse videre) så ville det helt sikkert have været Bachelor i Husdyrvidenskab! -Selvfølgelig er alt muligt, meeen... Det er i KBH og DRØMMEhuset vi bor i befinder sig i Vonge og her vil vi blive. 

Men håber at når jeg ikke længere vil praktisere det pædagogiske arbejde så åbner jeg mit eget katteinternat og for nogen bliver det mødet med Regnbuebroen og den tid skal være kærlig og omsorgsfuld, da vi har pladsen til det nu, bare ikke pengene men så må jeg ud og "sælge" ideen i lokalområdet hos dem jeg ved og kender der sidder på pengene  

Anmeld

20. maj 2013

M (:

bobbles skriver:

Jeg har en STX og er uddannet sygeplejerske. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.