hvilken uddannelse har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

AnthonsMor

bobbles skriver:

Ja oprettede jo en tråd med hvad Jobs i havde får at få en idé om hvad jeg ville men hvad har i forskellige af uddannelse? Kunne måske få en god idé til hvad jeg gerne vil :-)

Jeg er uddannet salgsassistent med speciale i sko og lædervarer
Før det tog jeg HHX, hvilket jeg faktisk ville have brugt til at komme i bank, men det droppede jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Christina91

Jeg går på HF i øjeblikket, og vil gerne være finansøkonom bagefter.

HF er en god måde at finde ud af hvad man er god til og hvor ens stærke sider er. Mine er helt sikkert matematik og logiske ting. Derfor var det den retning jeg ville gå. Så kiggede jeg lidt på uddannelser, og finansøkonom er en kort uddannelse på 2 år, som er rettet mod erhvervslivet og der er meget projektarbejde. Den giver mange muligheder bagefter for forskellige jobs, og man kan læse videre, det kan jeg godt lide.

Jeg tror det er vigtigt at man tænker over de forskellige ting inden man vælger uddannelse. Nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men der findes noget der hedder Studievalg som hjælper med at rådgive dig om uddannelse og finde den rette til dig. Også så du undgår at skifte uddannelse.! Måske det var en mulighed?

Anmeld

21. maj 2013

Loa

Jeg har en HHX, tog derefter kontoruddannelsen og nu er jeg igang med lægesekretæruddannelsen og er færdig om et år og én måned, juhuuuu!

Skulle jeg have valgt anderledes, ville jeg have valgt noget kreativt, dekoratør, guldsmed/smykkedesigner eller noget inden for rejsearrangør agtigt noget

Anmeld

21. maj 2013

Rosengreen