Positiv g-test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Anonym trådstarter

DecemberBaby2013 skriver:

Jo, den skulle være god nok :-).

Mht. medicin. Prøv at snakke med din læge? Det ville da være synd at skulle have en abort, når i gerne vil være gravide! Nu ved jeg jo ikke hvilket medicin du tager, men 5mg lyder ikke som meget, men det kommer jo selvfølgelig an på hvilken slags det er..

Men i hvert fald, inden du gør noget, så prøv at snakke med lægen!

Jeg får abilify (antipsykotika) og det er en meget lille dosis,

men da der simpelthen er alt for lidt viden omkring graviditet på dette medicin fraråder de det meget kraftigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

NovemberBaby2013

Jeg får abilify (antipsykotika) og det er en meget lille dosis,

men da der simpelthen er alt for lidt viden omkring graviditet på dette medicin fraråder de det meget kraftigt...

Hmm, det medicin kender jeg ikke .
Er du ved at trappe ud af medicinen?

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Hmm, det medicin kender jeg ikke .
Er du ved at trappe ud af medicinen?

Ja jeg har væreT oppe på 30 mg og da jeg er ved at trappe ud er jeg nu på 5. til D. 1 juni er jeg på 0 )

Anmeld

20. maj 2013

Millea

Ja jeg har væreT oppe på 30 mg og da jeg er ved at trappe ud er jeg nu på 5. til D. 1 juni er jeg på 0 )

Selvf må du hellere lige høre med din læge. Men hvis du alligevel skal være på 0 d. 1 er jeg næsten sikker på at du bare kan stoppe nu..  

Hvor længe har du været nede på 5 mg?

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Millea skriver:

Selvf må du hellere lige høre med din læge. Men hvis du alligevel skal være på 0 d. 1 er jeg næsten sikker på at du bare kan stoppe nu..  

Hvor længe har du været nede på 5 mg?

Jeg har været på 5 mg. siden D. 6 maj

Anmeld

20. maj 2013

NovemberBaby2013

Anonym skriver:

Jeg tror, uden at lægge hovedet på blokken, godt at du kan gennemføre din medicin, hvis den er 0 d. 1. juni. Der er 12 dage til, og når du er så kort henne, tror jeg altså ikke at der kan ske noget . Men igen, snak med din læge

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror, uden at lægge hovedet på blokken, godt at du kan gennemføre din medicin, hvis den er 0 d. 1. juni. Der er 12 dage til, og når du er så kort henne, tror jeg altså ikke at der kan ske noget . Men igen, snak med din læge

er i hvert fald meget spændt men vil lige prøve en apotekertest i morgen og lige se hvad den viser,- hvis den også er positiv ringer jeg til lægen i morgen formiddag..

jeg er nemlig lidt skeptisk ang. Den her test..

Anmeld

20. maj 2013

Millea

Anonym skriver:

Så tror jeg godt at du kan stoppe den i dag (eller i morgen når du har hørt fra lægen) 

så har der stadig været god tid på d 5 mg 

Anmeld

20. maj 2013

NovemberBaby2013

Millea skriver:

Så tror jeg godt at du kan stoppe den i dag (eller i morgen når du har hørt fra lægen) 

så har der stadig været god tid på d 5 mg 

Bare til info, er det aldrig godt at stoppe en medicin behandling.. Nu har jeg læst lidt om hvad hun får det for, og i hendes tilfælde tror jeg slet ikke at det er en god idé at stoppe..

Anmeld

20. maj 2013

Millea

Bare til info, er det aldrig godt at stoppe en medicin behandling.. Nu har jeg læst lidt om hvad hun får det for, og i hendes tilfælde tror jeg slet ikke at det er en god idé at stoppe..

Kender godt A bilify, har arbejdet et sted hvor det blev anvendt.. Men er ikke læge. Men er dog ikke enig i at det aldrig er godt at stoppe en medicinsk behandling, det er jo meget individuelt og kommer an på mange forskellige ting.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.