Positiv g-test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Åh det er jo ikke så godt så...

Nej... DeT er ikke særlig heldigt...

ihh... jeg er jo inderst inde mega glad hvis den er positiv.

men min hjerne siger mig , at det er ikke så godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ihh jeg er frustrereT. da vi har beskyttet os med kondom, tænker jeg at jeg ikke burde være gravid... men da min menses kom meget meget forsinket , og kun varede 2 dage og derefter stoppede synes jeg det var en mærkelig menstruation. Den kom i mandags sidste uge og stoppede igen onsdag morgen. lørdag aften blødte jeg lidt igen ,

men kun en enkelt gang og det lignet faktisk bare kaffegrums..

nu så skør som jeg er, tog jeg en test, som blev svagt positiv inden for tid men mere og mere lyserød jo mer den lagde...

så smukke søde kvindfok... Hvad mener i om den her test??? :-)

kan sådan en test godt blive ved med at tage farve?

nu ser den således ud...:-)

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

kan sådan en test godt blive ved med at tage farve?

nu ser den således ud...:-)

Hov sådan ser den ud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2013

Christina91

Ja det kan den godt! Men når den nu også er positiv inden for tiden, så er du jo nok gravid, og må finde ud af hvad du gør.  Ved ikke lige noget om det der medicin du får, men håber da du kan få lov til at beholde den.

Anmeld

20. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ihh jeg er frustrereT. da vi har beskyttet os med kondom, tænker jeg at jeg ikke burde være gravid... men da min menses kom meget meget forsinket , og kun varede 2 dage og derefter stoppede synes jeg det var en mærkelig menstruation. Den kom i mandags sidste uge og stoppede igen onsdag morgen. lørdag aften blødte jeg lidt igen ,

men kun en enkelt gang og det lignet faktisk bare kaffegrums..

nu så skør som jeg er, tog jeg en test, som blev svagt positiv inden for tid men mere og mere lyserød jo mer den lagde...

så smukke søde kvindfok... Hvad mener i om den her test??? :-)

Normalt ville jeg havde sagt nej - den er negativ.

MEN jeg testede selv positiv (og er nu i uger 23) med samme meget svage streg, da jeg åbenbart aldrig helt havde så meget hormon i kroppen. Min læge mente først det var fordi jeg var gravid men nok var ved at abortere. Men på trods af at alle mine test så ud som din nu, så ender det med en rask pige til sep.

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Ja det kan den godt! Men når den nu også er positiv inden for tiden, så er du jo nok gravid, og må finde ud af hvad du gør.  Ved ikke lige noget om det der medicin du får, men håber da du kan få lov til at beholde den.

Hejsa:-) tak for svar!

for en sikkerhedsskyld vil jeg prøve apotekets test i morgen, da jeg bare har hørt så meget skidt om valmed teste. 

Og hvis den også er positiv må jeg hellere lige få bestilt tid ved lægen

Anmeld

20. maj 2013

NovemberBaby2013

Jo, den skulle være god nok :-).

Mht. medicin. Prøv at snakke med din læge? Det ville da være synd at skulle have en abort, når i gerne vil være gravide! Nu ved jeg jo ikke hvilket medicin du tager, men 5mg lyder ikke som meget, men det kommer jo selvfølgelig an på hvilken slags det er..

Men i hvert fald, inden du gør noget, så prøv at snakke med lægen!

Anmeld

20. maj 2013

Christina91

Anonym skriver:

Hejsa:-) tak for svar!

for en sikkerhedsskyld vil jeg prøve apotekets test i morgen, da jeg bare har hørt så meget skidt om valmed teste. 

Og hvis den også er positiv må jeg hellere lige få bestilt tid ved lægen

God ide med begge dele, og held og lykke med det hele. Håber det kommer til at gå som du ønsker det.

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Normalt ville jeg havde sagt nej - den er negativ.

MEN jeg testede selv positiv (og er nu i uger 23) med samme meget svage streg, da jeg åbenbart aldrig helt havde så meget hormon i kroppen. Min læge mente først det var fordi jeg var gravid men nok var ved at abortere. Men på trods af at alle mine test så ud som din nu, så ender det med en rask pige til sep.

okay mange tak for svar

jeg vil lige prøve apotekets test i morgen, og se hvad den viser:-)

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

God ide med begge dele, og held og lykke med det hele. Håber det kommer til at gå som du ønsker det.

Tusind Taark 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.