Positiv g-test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
30 svar
5 synes godt om
20. maj 2013

Anonym trådstarter

Ihh jeg er frustrereT. da vi har beskyttet os med kondom, tænker jeg at jeg ikke burde være gravid... men da min menses kom meget meget forsinket , og kun varede 2 dage og derefter stoppede synes jeg det var en mærkelig menstruation. Den kom i mandags sidste uge og stoppede igen onsdag morgen. lørdag aften blødte jeg lidt igen ,

men kun en enkelt gang og det lignet faktisk bare kaffegrums..

nu så skør som jeg er, tog jeg en test, som blev svagt positiv inden for tid men mere og mere lyserød jo mer den lagde...

så smukke søde kvindfok... Hvad mener i om den her test??? :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

B&J

jeg kan godt se streg nr 2....

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg kan godt se streg nr 2....

Okay. men hvis den er positiv burde jeg vel ikke at have haft min mens....???

Anmeld

20. maj 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Jeg kan også se to streger - der er nogen der bløder lidt hver gang de skulle have haft deres mens, selvom de er gravide..

Anmeld

20. maj 2013

B&J

Anonym skriver:

jo det kan man godt

Anmeld

20. maj 2013

LinLin

Den er (desværre?) positiv...

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Jeg kan også se to streger - der er nogen der bløder lidt hver gang de skulle have haft deres mens, selvom de er gravide..

tak for svar på trods af mine 26 år, har jeg så lige eT lidt måske dumt spørgsmål

kondomet var ikke sprunget, men kan sæden godt sive op over kanter uden man har opdaget det så??

Anmeld

20. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

Anonym skriver:

tak for svar på trods af mine 26 år, har jeg så lige eT lidt måske dumt spørgsmål

kondomet var ikke sprunget, men kan sæden godt sive op over kanter uden man har opdaget det så??

tror slet ikke kondomet var tæt...

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Den er (desværre?) positiv...

jeg er glad hvis jeg er gravid... Men men men jeg MÅ desværre ikke være gravid. Det er mig lizette86 ( har valgt at være anonym så man ikke kunne finde mig på Google) . Inden jeg må blive gravid, skal jeg ud af medicin. Er næsten ude men mangler 5 mg endnu...

Anmeld

20. maj 2013

LinLin

Anonym skriver:

jeg er glad hvis jeg er gravid... Men men men jeg MÅ desværre ikke være gravid. Det er mig lizette86 ( har valgt at være anonym så man ikke kunne finde mig på Google) . Inden jeg må blive gravid, skal jeg ud af medicin. Er næsten ude men mangler 5 mg endnu...

Åh det er jo ikke så godt så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.