Vi var idag ude at gå med min svigerfars hund og vores søn ved søerne. Vi havde lovet lille manden vi skulle fodre ænder. Der var dog kun gæs og 2 små gæslinger. Nå men for at komme til pointen, så står kæresten med hunden og dreng pg jeg fodre gæs.
Der kommer så en mor gående med en sort hund(tror det var en Formel et labrador) en klapvogn og en større dreng. Hunden bider umotiveret ud efter svigerfars hund som lå i græsset. Jeg siger til kæresten han skal få hende væk. Damen små griner lidt( ala pinligt berørt over sin hund) men undskylder ikke. Vores dreng gemmer sig ved mig og jeg står tæt på ham da det er tydeligt at hun ikke kan styre hunden.
Hun trækker den tætter på sig, siger muntert nå jeg må heller prøve at få h*n forbi.
Idet hunden går forbi os flår den i snoren og fare hen og bider i brødet min søn har i hånden. Kvinder trækker i snoren og irrettesætter hunden lidt og går ellers bare videre som om intet var hændt.
Kæresten, drengen og jeg står lamslået og kigger. Selvfølgelige trøster vi ham. Hunden havde faktisk ramt hans hånden så han havde røde hævede mærke der hvor tænderne havde kørt ned da den bider brødet ud af hånden.
Jeg er faktisk forarget og chokkeret over at hun hverken undskyldt på grunden af hunden, lige tjekkede op på om min søn var ok og mest af alt at hun ikke havde bedre styr på den.
Jeg kan stadig mærke knuden i min mave. Det kunne klart være værre det ved jeg, men puha.
Min kæreste er normalt ikke pylret, men han har også flere gange siden vendt tilbage til det, da han også oplevede det som værende meget ubehageligt.
Havde bare lige brug for at læsse af.
Anmeld