Baby-udstyr/ting søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. maj 2013

Cbank

Nu har jeg ikke lige noget at sælge ud af.

- Meen jeg har købt vores badekar (det sammenfoldige) i rema1000 til halv pris af hvad det er i babybutikkerne. Samt babyalarmer også i rema1000 hvor vi sparede 500 kr.

Så tjek ugebladene og evt hav tålmodighed med at købe tingene.

Vi har købt tingene ad hug. Har først lige købt baby alarmerne for ca 1½ uge siden, for håbede der kom noget tilbud på dem (Og det gjorde der heldigvis) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc
Lille-mor-93 skriver:

Hej allesammen
Jeg Har allerede fået en masse fine ting fra familie og kærestens familie, men vil også gerne selv bruge penge på vores kommende SØN sagen er bare den at jeg/vi ikke ligefrem har den vildeste økonomi til at købe det fra nyt da det er rimelig dyrt..

Så hvis der er nogen herinde som ligger inde med noget de gerne vil sælge, til billige penge så sig endelig til

Og gider ikke hører kommentarer om hvorfor vi har valgt at få et barn når ikke økonomien er der 100% osv som jeg har set andre har haft problemer med.

Jeg har allerede rigtig mange ting, det jeg mangler er..

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Mere tøj og udetøj i str. 56.
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Skriv gerne pris og send gerne billeder

Jeg har en  sterilisator, næsten magen til som på billedet (billedet har jeg lige hentet fra google) den er godt brugt og ridset, men virker 

du må gerne få den hvis du vil. Hvis du er intresseret kan du bare skrive

knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. maj 2013

Cbank

Halløjsa.

Nu sidder jeg jo lige og kigger i bilka bladet. Der er jo så tilfældigvis tilbud på babyalarmer til 750 kr. Og så kom jeg jo lige til at tænke på dig 

De der neonate alarmer har jeg købt. Jeg kender flere som har dem og er rigtig glade for dem. 

Personligt ville jeg også have babyalarmer fra nye af - for så er der garanti på, hvis skidtet ikke virker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.