Baby-udstyr/ting søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.264 visninger
22 svar
14 synes godt om
17. maj 2013

Lille-mor-93

Hej allesammen
Jeg Har allerede fået en masse fine ting fra familie og kærestens familie, men vil også gerne selv bruge penge på vores kommende SØN sagen er bare den at jeg/vi ikke ligefrem har den vildeste økonomi til at købe det fra nyt da det er rimelig dyrt..

Så hvis der er nogen herinde som ligger inde med noget de gerne vil sælge, til billige penge så sig endelig til

Og gider ikke hører kommentarer om hvorfor vi har valgt at få et barn når ikke økonomien er der 100% osv som jeg har set andre har haft problemer med.

Jeg har allerede rigtig mange ting, det jeg mangler er..

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Mere tøj og udetøj i str. 56.
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Skriv gerne pris og send gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

Bb3031

Lille-mor-93 skriver:

Hej allesammen
Jeg Har allerede fået en masse fine ting fra familie og kærestens familie, men vil også gerne selv bruge penge på vores kommende SØN sagen er bare den at jeg/vi ikke ligefrem har den vildeste økonomi til at købe det fra nyt da det er rimelig dyrt..

Så hvis der er nogen herinde som ligger inde med noget de gerne vil sælge, til billige penge så sig endelig til

Og gider ikke hører kommentarer om hvorfor vi har valgt at få et barn når ikke økonomien er der 100% osv som jeg har set andre har haft problemer med.

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Hej 

Hvis du venter en dreng, så har jeg en del babyting, tøj og sko, som jeg sælger ud af til billige penge.

Anmeld

18. maj 2013

Bb3031

Babyting 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2013

Bb3031

Babytøj str. 56

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2013

Bb3031

Vil du være interesseret i babytøj str. 62 og 68?

Jeg sælger til ret billige penge 

Anmeld

18. maj 2013

Lille-mor-93

Peiner skriver:

Vil du være interesseret i babytøj str. 62 og 68?

Jeg sælger til ret billige penge 

Nej tror det er lidt for tidligt med de størrelser, at det kommer til at fylde alt for meget, vil hellere fylde op med str. 56

-Hmm Jeg har faktisk det du har sendt mig billeder af

Anmeld

18. maj 2013

Bb3031

Lille-mor-93 skriver:

Nej tror det er lidt for tidligt med de størrelser, at det kommer til at fylde alt for meget, vil hellere fylde op med str. 56

Det er selvfølgelig helt okay  Men du ved godt at baby som regel vokser ud af str. 56 efter 1-2 mdr.? 

Anmeld

18. maj 2013

Kløver

Lille-mor-93 skriver:

Måske det er nemmere hvis du mere specifikt skriver hvad du evt mangler/ønsker

Hvis du søger legetøj, og tænker en smule længere frem, kan du med fordel købe lamaze i England, vi sparede en del, David skulle have flere ting, som vi tig frem som vi kunne det. Feks er der meget at spare på deres legetæpper

Anmeld

18. maj 2013

Team Putte

Lille-mor-93 skriver:

babyer vokser hurtigt.. Nogle er kun få uger i str 56 så det er en god idé ik at købe ALT for meget og så købe flere størrelser

Anmeld

18. maj 2013

banana3

Lille-mor-93 skriver:

Hej allesammen

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Jeg ved ikke lige hvad priserne er i mødrehjælpen, men kunne det ikke være en idé ? tror de har både tøj, legetøj osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.