Baby-udstyr/ting søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. maj 2013

Sara.

Jeg har et puslebord til salg. Vi bor i Mårslet syd for Århus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

Eliza

Du kan os kigge på fb. Dit nærområde har nok en køb/salg side Hvor du os kan søge efter tingene. 

På den måde spare du portoen 

Anmeld

18. maj 2013

livhemdrup

Lille-mor-93 skriver:

Hej allesammen
Jeg Har allerede fået en masse fine ting fra familie og kærestens familie, men vil også gerne selv bruge penge på vores kommende SØN sagen er bare den at jeg/vi ikke ligefrem har den vildeste økonomi til at købe det fra nyt da det er rimelig dyrt..

Så hvis der er nogen herinde som ligger inde med noget de gerne vil sælge, til billige penge så sig endelig til

Og gider ikke hører kommentarer om hvorfor vi har valgt at få et barn når ikke økonomien er der 100% osv som jeg har set andre har haft problemer med.

Jeg har allerede rigtig mange ting, det jeg mangler er..

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Mere tøj og udetøj i str. 56.
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Skriv gerne pris og send gerne billeder

Jeg har to poser fyldt med drengetøj str 50 til 56 som jeg sælger for 200 plus Porto. Der er alt lige fra strømper body bluser heldragter osv altså en komplet pakke. Skriv privat besked med mobil nr så kan jeg sende MMS med billeder af det hvis det har interesse.

Anmeld

18. maj 2013

Lunae

Lille-mor-93 skriver:

Hej allesammen
Jeg Har allerede fået en masse fine ting fra familie og kærestens familie, men vil også gerne selv bruge penge på vores kommende SØN sagen er bare den at jeg/vi ikke ligefrem har den vildeste økonomi til at købe det fra nyt da det er rimelig dyrt..

Så hvis der er nogen herinde som ligger inde med noget de gerne vil sælge, til billige penge så sig endelig til

Og gider ikke hører kommentarer om hvorfor vi har valgt at få et barn når ikke økonomien er der 100% osv som jeg har set andre har haft problemer med.

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Jeg ligger inde med en god stak drengetøj, specielt natdragte i str 56-62. Vi kunne finde en rigtig god pris til dig, hvis du er interesseret

Anmeld

18. maj 2013

Lunae

Kan ikke lige vende billedet, men tøjet er str 62.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2013

Lunae

Denne pakke er str 56.

Anmeld

18. maj 2013

Lunae

Du kan få alt tøjet på billederne til 200 kr. Så smider jeg også lige de to bluser på billedet og bodyen i str 50 med, samt bukserne i str 62.

Anmeld

18. maj 2013

MyLove E

Lille-mor-93 skriver:

Hej allesammen

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Jeg har et legetæppe til salg fra Lamaze.. Har også klapvogn og babyjogger ..

Link til legetæppe men du kan kigge under det andet vi har til sa http://m.dba.dk/aktivitetstaeppe-lamaze/id-1000834 443/ lg:-)

Anmeld

18. maj 2013

Mettefpigen

Jeg bar et blåt badekar, sutteflasker og sterilisator :-)

Anmeld

18. maj 2013

LR85

Lille-mor-93 skriver:

Hej allesammen

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Jeg er færdig med mine sutteflasker inkl suttehoveder mm her om en måned ca. Der er nok 6-8 stykker. 

Har også en babyindsats til badet. Den har vi været rigtig glade for. 

Jeg har legetæppe og diverde legetøj dertil. 

Jeg har ALT hvad man behøver a drengetøj str 62 + 68, inkl køredragter, jakker, flyverdragter, sutsko, huer og lign. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.