Energidrik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

fertilitetsklinikken har forbudt både manden og jeg at drikke kaffe - og da 1 lille energi drik indeholder koffein til en HEL kande kaffe

SÅ KLART NEJ!

jeg er meget modtagelig overfor koffein - 1 kop kaffe eller 1 energi drik , så er min nattesøvn ødelagt.

De gøre egentlig ikke noget for mig. Får heller ikke mere energi af dem. Og kan fint sove,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Kunne i finde på at drikke energidrik som gravid altså ikke hverdag men en gang imellem.

Jeg drak cult cola før jeg testede positiv.

Jeg kunne nok finde på at tag en engang imellem når jeg bliver gravid. Alt med måde.

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Jeg har det lidt at alt med måde...

Jeg ville personligt drikke 1 af de små 1 gang om ugen max..

Ja det gøre jeg faktisk ikke engang.

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg drak cult cola før jeg testede positiv.

Jeg kunne nok finde på at tag en engang imellem når jeg bliver gravid. Alt med måde.

Jeg tænker også meget jeg sidder jo ikke og bæler flere liter om dagen og det heller ikke hverdag jeg drikker dem. Det sker en sjældne engang imellem. Jeg over halvvejs og har drukket fire i alt og den første var inden jeg faktisk viste jeg var gravid.

Anmeld

17. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg tænker også meget jeg sidder jo ikke og bæler flere liter om dagen og det heller ikke hverdag jeg drikker dem. Det sker en sjældne engang imellem. Jeg over halvvejs og har drukket fire i alt og den første var inden jeg faktisk viste jeg var gravid.

jeg vil ikke råde dig til at gøre det ene eller det andet.

Men jeg kunne nok godt finde på det uanset. Måske bare et par tårer.

Ville ikke drikke sådan en hel en.

Men ja, der er sq så meget man ikke må

Anmeld

17. maj 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

De gøre egentlig ikke noget for mig. Får heller ikke mere energi af dem. Og kan fint sove,

ja ja det kan min mand også - men derfor pisker der stadig koffein rundt i kroppen... derfor skal min mand også stoppe kaffe bælleriet... for det går ud over vores chancer ellers .

men hvorfor overhovede drikke dem så?? man kan få sodavand med samme smag -hvis det er den man er syg med

Anmeld

17. maj 2013

Faith

Nej det kunne jeg ikke. Det frarådes til gravide og ammende.

Når man vælger at blive gravid er der (efter min mening) nogle ting man må vælge fra. Og energidrikke er en af dem.

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

ja ja det kan min mand også - men derfor pisker der stadig koffein rundt i kroppen... derfor skal min mand også stoppe kaffe bælleriet... for det går ud over vores chancer ellers .

men hvorfor overhovede drikke dem så?? man kan få sodavand med samme smag -hvis det er den man er syg med

Kan man få sodavand med samme smag? Hvad er det for nogen? Men ja det egentlig smagen jeg kan li.

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

jeg vil ikke råde dig til at gøre det ene eller det andet.

Men jeg kunne nok godt finde på det uanset. Måske bare et par tårer.

Ville ikke drikke sådan en hel en.

Men ja, der er sq så meget man ikke må

Der er nemlig rigtig meget man ikke må.

Anmeld

17. maj 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Kan man få sodavand med samme smag? Hvad er det for nogen? Men ja det egentlig smagen jeg kan li.

enten i specialbutikker-små kiosker eller i tyskland.

åh... hvad pokker der det de hedder.... flasken er grøn og orange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.