Energidrik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gravid og energidrik

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.094 visninger
30 svar
16 synes godt om
17. maj 2013

Anonym trådstarter

Kunne i finde på at drikke energidrik som gravid altså ikke hverdag men en gang imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Victoria2013

Jeg har holdt mig fra dem... der er jo opkvikkende stoffer i som bl.a. får hjertet til at banke hurtigere osv og baby får jo hvad jeg får - og tænk på sådan et lille babyhjerte, der i forvejen hamrer derudad... det har jeg ikke villet udsætte min baby for

Jeg er også næsten holdt op med at drikke kaffe af samme grund...

Anmeld

17. maj 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Kunne i finde på at drikke energidrik som gravid altså ikke hverdag men en gang imellem.

Nej. Det kunne jeg bestemt ikke. De frarådes også for gravide og ammende

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Jeg har holdt mig fra dem... der er jo opkvikkende stoffer i som bl.a. får hjertet til at banke hurtigere osv og baby får jo hvad jeg får - og tænk på sådan et lille babyhjerte, der i forvejen hamrer derudad... det har jeg ikke villet udsætte min baby for

Jeg er også næsten holdt op med at drikke kaffe af samme grund...

Jeg elsker energidrik. Men har drukket fire af de små, i al den tid jeg har været gravid, dog fejler min baby ikke noget. Og nu har jeg lyst til den energidrik som er ude i køleskabet

Anmeld

17. maj 2013

SKbaby

Anonym skriver:

Jeg drikkede dem ikke, da jeg ikke var gravid og kunne aldrig finde på at drikke dem som gravid.

De består jo ikke af andet end koffein og sukker, og det er altså hverken sundt i så store mængder som gravid eller ikke gravid.

Anmeld

17. maj 2013

Amandasmor

jeg har ikke drukket en hel under min gravidlitet ..
men jeg har taget et par tåre, men det er også det..
og er stoppet med at drikke kaffe..
men jeg kunne ikke finde på at drikke en hel energi drik overhovedet... og ærlig talt så syntes jeg ikke at de smager godt eller lugter godt mere.. hver gang manden åbner en når vi er ude og køre er jeg ved at brække mig over lugten af dem..

Anmeld

17. maj 2013

Mum33

Nope  

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

SKbaby skriver:

Jeg drikkede dem ikke, da jeg ikke var gravid og kunne aldrig finde på at drikke dem som gravid.

De består jo ikke af andet end koffein og sukker, og det er altså hverken sundt i så store mængder som gravid eller ikke gravid.

Jeg drikker bare ikke kaffe eller the, og har dog drukket et par stykker henover imens jeg er gravid, uden der er sket noget.

Anmeld

17. maj 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg har det lidt at alt med måde...

Jeg ville personligt drikke 1 af de små 1 gang om ugen max..

Anmeld

17. maj 2013

gædde/gitte

fertilitetsklinikken har forbudt både manden og jeg at drikke kaffe - og da 1 lille energi drik indeholder koffein til en HEL kande kaffe

SÅ KLART NEJ!

jeg er meget modtagelig overfor koffein - 1 kop kaffe eller 1 energi drik , så er min nattesøvn ødelagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.