Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseVous skriver: Det er bagsæderne i en renault scénic.
Det er bagsæderne i en renault scénic.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Robin Hood. skriver: Det er også en dejlig bil nok det samme , aircondition elruder ABS mm
Det er også en dejlig bil nok det samme , aircondition elruder ABS mm
Anonym skriver: Tak for jeres billeder allesammen Er jeres autostole sat fast med Isofix? Vi skal kun have en sat fast med isofix også må jeg lige spørger hvilken bil det er?
Tak for jeres billeder allesammen
Er jeres autostole sat fast med Isofix? Vi skal kun have en sat fast med isofix også må jeg lige spørger hvilken bil det er?
I Opel Zafiraen er ingen af dem sat fast isofix beslag.
jeg har selv ejet en Peugeot 307SW. Og der gik det fint med to isofix og en selemonteret i midten. ved ikke hvordan det er med 308SW som vi har nu.
Maja84 skriver: Må jeg spørge om det er den alm scenic eller grand scenic ?
Må jeg spørge om det er den alm scenic eller grand scenic ?
LouiseVous skriver: Øhh , det er sq et ret godt spørgsmål.. Det er min kærestes Men det er denne her:
Øhh , det er sq et ret godt spørgsmål.. Det er min kærestes Men det er denne her:
Maja84 skriver: erKan ikke lige se om det er den ene eller anden Kunne ellers ha været fint at se hvilke biler som kan have hvilke autostole
erKan ikke lige se om det er den ene eller anden Kunne ellers ha været fint at se hvilke biler som kan have hvilke autostole
LouiseVous skriver: Det er en alm Scénic 2 Sælges for 32000 kr - synet i dec'12
Det er en alm Scénic 2 Sælges for 32000 kr - synet i dec'12
Lusi skriver: Er der også indbygget solhalløj i bagdørene? Altså så ungerne ik får sol i hoved? Hvornår er den fra?
Er der også indbygget solhalløj i bagdørene? Altså så ungerne ik får sol i hoved? Hvornår er den fra?
Nej det er der ikke den er fra 03
Robin Hood. skriver: Nej det er der ikke den er fra 03
Lusi skriver: Okay vores model var den helt nye.. Synes godt nok også det var billigt Den vi havde, var der også 7 sæder i.. Eller man kunne ihvertfald rejse to sæder op i bagagerummet..
Okay vores model var den helt nye.. Synes godt nok også det var billigt Den vi havde, var der også 7 sæder i.. Eller man kunne ihvertfald rejse to sæder op i bagagerummet..
Jeres er vel så heller ikke en xara picasso ??? Vi har været super glad for vores da vores dreng var lille ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128