Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer.
Vi står i denne situation at vi skal have en ny (brugt) bil med plads til autostol og gerne med isofix i de to af sæderne. De 3 autostol vi skal have er 0-13 kg, 9-18 kg og 15-36 kg. Så nu vil jeg høre hvilken bil i andre med 3 børn har og vil meget gerne billeder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
når vi engang skal have nr 3 skal vi have en ford cmax, da den har individuelle sæder
Vores er til salg velholdt stor familievogn , stort bagagerum og 3 individuelle bagsæder ,, Citroen xara picasso .. Nysynet , med sommer og vinterhjul .. 25000
Tak for jeres svar. Robin Hood den bil vil min bedre halvdel ikke have ellers tak
Vi har en ford focus stationcar fra 1999 Den er super dejlig og rummelig og vi har 3 børn i den
Citroen Berlingo har vi snakket om og vil da lige kig noget mere på Ford Focus
Maja88 skriver: nnår vi engang skal have nr 3 skal vi have en ford cmax, da den har individuelle sæder
nnår vi engang skal have nr 3 skal vi have en ford cmax, da den har individuelle sæder
Rockertand skriver: Det er der nu også mange andre biler, der har Den er ikke så rummelig som mange sammenlignelige biler.
Det er der nu også mange andre biler, der har Den er ikke så rummelig som mange sammenlignelige biler.
ja ved mange andre biler har individuelle sæder...
men synes c max er rigeligt rummelig og den vi kan blive enige om herhjeme.. så derfor skrev jeg det er den vi ville vælge
Anonym skriver: Citroen Berlingo har vi snakket om og vil da lige kig noget mere på Ford Focus
har en kammerat med ford focus og de kunne ikke have 3 autostole.. jo den ene kom foran og sidde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128