3 børn i bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.855 visninger
49 svar
13 synes godt om
14. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Vi står i denne situation at vi skal have en ny (brugt) bil med plads til autostol og gerne med isofix i de to af sæderne. De 3 autostol vi skal have er 0-13 kg, 9-18 kg og 15-36 kg. Så nu vil jeg høre hvilken bil i andre med 3 børn har og vil meget gerne billeder? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Maja88

når vi engang skal have nr 3 skal vi have en ford cmax, da den har individuelle sæder

Anmeld

14. maj 2013

Robin Hood.

Vores er til salg   velholdt stor familievogn , stort bagagerum og 3 individuelle bagsæder ,, Citroen xara picasso .. Nysynet , med sommer og vinterhjul .. 25000

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Robin Hood den bil vil min bedre halvdel ikke have ellers tak

Anmeld

14. maj 2013

Chraz

Vi har en ford focus stationcar fra 1999 Den er super dejlig og rummelig og vi har 3 børn i den

Anmeld

14. maj 2013

Janni.

Citroen berlingo, der er plads til 3 stole på bagsædet. Isofix i to af sæderne, dejlig stort bagagerum. Sidedøre bag i, er skydedøre så ingen skader på egen eller andre biler når barnet selv kan åbne døren.

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Citroen Berlingo har vi snakket om og vil da lige kig noget mere på Ford Focus

Anmeld

14. maj 2013

Rockertand

Maja88 skriver:

nnår vi engang skal have nr 3 skal vi have en ford cmax, da den har individuelle sæder

Det er der nu også mange andre biler, der har
Den er ikke så rummelig som mange sammenlignelige biler.

Anmeld

14. maj 2013

Maja88

Rockertand skriver:

Det er der nu også mange andre biler, der har
Den er ikke så rummelig som mange sammenlignelige biler.

ja ved mange andre biler har individuelle sæder...

men synes c max er rigeligt rummelig og den vi kan blive enige om herhjeme.. så derfor skrev jeg det er den vi ville vælge

Anmeld

14. maj 2013

Maja88

Anonym skriver:

Citroen Berlingo har vi snakket om og vil da lige kig noget mere på Ford Focus

har en kammerat med ford focus og de kunne ikke have 3 autostole.. jo den ene kom foran og sidde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.