3 børn i bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2013

Anonym trådstarter

Tak til jer allesammen. Er der slet ikke nogen der har lyst til at vise et lille billed af 3 autostole i deres bil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2013

Malene84

Anonym skriver:

Tak til jer allesammen. Er der slet ikke nogen der har lyst til at vise et lille billed af 3 autostole i deres bil?

Ja det håbede jeg også på 

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Malene84 skriver:

Ja det håbede jeg også på 

Så må vi håbe der er nogen der gør det 

Anmeld

17. maj 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hej med jer.

Vi står i denne situation at vi skal have en ny (brugt) bil med plads til autostol og gerne med isofix i de to af sæderne. De 3 autostol vi skal have er 0-13 kg, 9-18 kg og 15-36 kg. Så nu vil jeg høre hvilken bil i andre med 3 børn har og vil meget gerne billeder? 

Fiat multipla - uden problemer..

Anmeld

17. maj 2013

Janni.

Jeg kan vise et fra en berlingo
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg kan vise hvordan det vil se ud med to stole ellers skal jeg lige finde babysædet og sætte i

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Jeg kan vise et fra en berlingo

Tak for billedet.. Hvilken år gang er din Berlingo og hvad med isofix er der det? Kan se du har 3 autostole i samme vægt klasse eller er jeg forkert på den? 

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg kan vise hvordan det vil se ud med to stole ellers skal jeg lige finde babysædet og sætte i

Hvis du har tid og lyst vil jeg gerne se et billed af din bil med 3 autostole i bilen, du må gerne skrive navn på bilen og autostolene

Anmeld

17. maj 2013

Janni.

Anonym skriver:

Tak for billedet.. Hvilken år gang er din Berlingo og hvad med isofix er der det? Kan se du har 3 autostole i samme vægt klasse eller er jeg forkert på den? 

Der er isofix i de to yderste sæder ved døren. Kan ikke huske om den midt i har, det kan jeg tjekke når bilen er hjemme igen. Bilen er fra 2008.
Det er 3 forskellige stole men samme vægtklasse. Der er en recardo young sport og en rømer, den sidste kender jeg ikke mærket på, men det kan jeg få af vide af min søster hvis du gerne vil vide det.

Ungerne er 1, 2 og 3 år. Tættest på kameraet er min søn på 2, hans kusine på 3 og fætter på 1 år.

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Der er isofix i de to yderste sæder ved døren. Kan ikke huske om den midt i har, det kan jeg tjekke når bilen er hjemme igen. Bilen er fra 2008.
Det er 3 forskellige stole men samme vægtklasse. Der er en recardo young sport og en rømer, den sidste kender jeg ikke mærket på, men det kan jeg få af vide af min søster hvis du gerne vil vide det.

Ungerne er 1, 2 og 3 år. Tættest på kameraet er min søn på 2, hans kusine på 3 og fætter på 1 år.

Okay mærket på den sidste autostol er lige meget, men tusinde tak for det svar. Sådan en Berlingo må vi da lige kig lidt mere på. 

Hvad med plads bag i? Altså kan man have både barnevogn og en lille klapvogn som kan klappes en del sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.