Min mave 38+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2009

Mathilde

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Håber du slipper helt for strækmærkerne:0)

Jeg slap også......indtil fødslen. Mine kom alle under fødsel. Fik en del, men de er ikke så dybe, så man ser dem næsten ikke:0)

Hejsa og tillykke med de to streger! Hvor er det skønt

Det er altså lidt fusket at gå en hel graviditet uden at få strækmærker og så få dem under fødslen...
Men altid noget at man ikke rigtig ser dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Valle81

Mathilde skriver:

Hejsa og tillykke med de to streger! Hvor er det skønt

Det er altså lidt fusket at gå en hel graviditet uden at få strækmærker og så få dem under fødslen...
Men altid noget at man ikke rigtig ser dem

Og tusind tak:0) Ja det er for vildt og helt fantastisk:0) Det bliver min fødselsdagsgave næste år, har termin 5 dage efter min fødselsdag:0)

Ja det er lidt fusket at man tror yes jeg slipper, men no no no:0) Det var frækt, men egentlig ikke noget at sige til det, med alle de kræfter der går igennem kroppen, når det er presse tid:0) Blob blob blob, et efter et kom de:0)

Anmeld

6. juli 2009

Mathilde

Valle81 skriver:

Og tusind tak:0) Ja det er for vildt og helt fantastisk:0) Det bliver min fødselsdagsgave næste år, har termin 5 dage efter min fødselsdag:0)

Ja det er lidt fusket at man tror yes jeg slipper, men no no no:0) Det var frækt, men egentlig ikke noget at sige til det, med alle de kræfter der går igennem kroppen, når det er presse tid:0) Blob blob blob, et efter et kom de:0)

Det er jo fantastisk. Bedre fødselsdagsgave fåes ikkeJeg har også termin her d. 15. og min kæreste har fødselsdag d. 25. så det kunne også blive på hans fødselsdag...
Ja det er sikkert nogle ret hæftige kræfter! Puh

Anmeld

7. juli 2009

Skrubben88

Mathilde skriver:

Tusind tak! Ja strækmærker er jeg sluppet for indtil videre jeg frygter bare at de lige pludselig kommer, hvis jeg går langt over termin....
Jeg er også stolt af min mave og det mener jeg alle skal være! Det er jo vores små mirakler der ligger derinde

Knus

Uha hvor jeg misunder dig  håber virkelig for dig at du er en af de heldige som slipper udenom  det der var værst for mig var sku at de kom fra den ene dag til den anden  men jeg har da valgt at se det som om at det er en del af babyen  hehe ja det har du ganske ret i.. alle skal være stolte af deres maver hvad enten der er strækmærker eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.