Min mave 38+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.503 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. juli 2009

Mathilde

Her kommer lige endnu et billede af min store mave Lillepigen er nu vurderet til 3100g. så hun vokser rigtig flot. Jeg er ved at længes efter at holde hende i mine arme men samtidig nyder jeg tiden og roen inden hun kommer og samler en masse energi.
Hun presser godt nedad og jeg har mens smerter i lænden der kommer og går, men ellers ikke tegn til noget endnu..
Her er maven:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Ayasmor

Hvor bærer du det bare rigtig flot.. Super smuk mavse..

Anmeld

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
VILDT smuk mave!!!!

Anmeld

2. juli 2009

LineD

Du er bare så smuk gravid Mathilde, det er helt enormt!
Er du ikke ved at være godt spændt / nervøs for at nu er det snart nu

Anmeld

3. juli 2009

Betina88

Hvor er den super fin ..

Anmeld

3. juli 2009

Mathilde

LineD skriver:

Du er bare så smuk gravid Mathilde, det er helt enormt!
Er du ikke ved at være godt spændt / nervøs for at nu er det snart nu

Mange tak
Ikke specielt nervøs, men spændt. Jeg har ikke fornemmelsen af, at det sker snart og forventer at gå 1uge - 14dage over tid, så jeg tager det helt roligt. Jeg har ikke engang pakket taske til fødegangen endnu
Men jo, når jeg lige får nogle smertefulde jag i underlivet kan jeg da godt mærke nervøsiteten, men det går jo bare i sig selv igen...

Håber du har det godt
Knus

Anmeld

3. juli 2009

LineD

Mathilde skriver:

Mange tak
Ikke specielt nervøs, men spændt. Jeg har ikke fornemmelsen af, at det sker snart og forventer at gå 1uge - 14dage over tid, så jeg tager det helt roligt. Jeg har ikke engang pakket taske til fødegangen endnu
Men jo, når jeg lige får nogle smertefulde jag i underlivet kan jeg da godt mærke nervøsiteten, men det går jo bare i sig selv igen...

Håber du har det godt
Knus

Jeg synes det er en dejlig indstilling at have, så går man heller ikke på terminsdagen og tænker, halloooo hvor bliver du af

Her går det også stille og roligt, er fuldtidssygemeldt nu til efter barsel, er 18+3 idag og mærker dagligt liv derinde i maven, så alt i alt er det hele super i denne ende

Anmeld

3. juli 2009

Mathilde

LineD skriver:

Jeg synes det er en dejlig indstilling at have, så går man heller ikke på terminsdagen og tænker, halloooo hvor bliver du af

Her går det også stille og roligt, er fuldtidssygemeldt nu til efter barsel, er 18+3 idag og mærker dagligt liv derinde i maven, så alt i alt er det hele super i denne ende

Det kan nu godt være jeg alligevel går og tripper lidt på terminsdagen og tænker "kom nu ud" jeg glæder mig jo til at se min lille pige
Men ja, det er helt sikkert fornuftigt at være forberedt på at gå over terminen, da rigtig mange gør det...

Dejligt at det går godt med dig og lille bebs Godt du er blevet fuldtidssygemeldt. Det andet duede jo ikke!!

Anmeld

3. juli 2009

Knudsen

Hun sidder bare super flot på dig.  Rigtig fin mave..

Anmeld

3. juli 2009

Lise

MEGET smuk mave!!!

Jeg havde den samme indstilling som dig, mht. at gå en uge eller to over tid - så da vandet pludselig gik 38+2, og jeg ikke havde pakket noget som helst, fik vi travlt da der var vestorm indenfor en halv time efter vandafgang. Så vær lige klar med kamera og mobiltlf + oplader i hvert fald. Vi styrtede rundt efter min oplader mens mine veer rullede afsted med 1½ minuts mellemrum...

Held og lykke med den snarlige fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.