Min mave 38+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2009

Mathilde

Lise skriver:

MEGET smuk mave!!!

Jeg havde den samme indstilling som dig, mht. at gå en uge eller to over tid - så da vandet pludselig gik 38+2, og jeg ikke havde pakket noget som helst, fik vi travlt da der var vestorm indenfor en halv time efter vandafgang. Så vær lige klar med kamera og mobiltlf + oplader i hvert fald. Vi styrtede rundt efter min oplader mens mine veer rullede afsted med 1½ minuts mellemrum...

Held og lykke med den snarlige fødsel

Tak
Hold da op, det lyder en smule stressende Faktisk har jeg lige lagt det tøj frem, som skal med på fg. Fik pludselig trang ti at pakke... Så er jeg da ikke helt på bar bund, hvis der skulle ske noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2009

JustAnotherName

Super flot mave !!

Anmeld

4. juli 2009

Jules

Hvor du dog har en virkelig flot gravid mave

Anmeld

4. juli 2009

Vinker

Meget meget smuk mave du har dig - Dén må du seriørst gerne være STOLT af

Kan du holde varmen ud? Puuuh husker tydeligt hvordan jeg havde det sidste sommer

Den nederdel du har på kan jeg huske vi solgte i butikken i et år - flot du stadig kan passe den!

Mange hilsner fra Rikke - mor til Niklas Emil 25. sep. 2008

Anmeld

4. juli 2009

Cris

Den er fiiiiiin!!!!! Og den er ikke særlig stor!

Anmeld

5. juli 2009

Mathilde

Vinker skriver:

Meget meget smuk mave du har dig - Dén må du seriørst gerne være STOLT af

Kan du holde varmen ud? Puuuh husker tydeligt hvordan jeg havde det sidste sommer

Den nederdel du har på kan jeg huske vi solgte i butikken i et år - flot du stadig kan passe den!

Mange hilsner fra Rikke - mor til Niklas Emil 25. sep. 2008

Tusind tak
Nej jeg kan ikke holde varmen ud! Det er ulideligt, men nu falder temperaturen heldigvis.
Men puh det har været nogle hårde dage, hvor jeg stort set kun har siddet foran vores ventilator for at kunne klare det...

Anmeld

5. juli 2009

Vinker

Mathilde skriver:

Tusind tak
Nej jeg kan ikke holde varmen ud! Det er ulideligt, men nu falder temperaturen heldigvis.
Men puh det har været nogle hårde dage, hvor jeg stort set kun har siddet foran vores ventilator for at kunne klare det...

Åh ja det er godt at temperaturen er blevet lidt mere udholdelig. Kan godt forstå du ikke har kunnet holde det ud de sidste par dage

Anmeld

6. juli 2009

Skrubben88

Uha den sidder jo som om den er støbt til dig  virkelig en smuk gravid mave  misunder dig du er sluppet udenom alle strækmærker osv. Der var jeg mindre heldig, har desværre været en af de "heldige" vindere i lotteriet omkring at få dem smidt på maven stort set fra den ene dag til den anden

Men du kan derimod være pave stolt af den smukke mave du der bærer rundt på  for du bærer den super flot

Anmeld

6. juli 2009

Mathilde

Skrubben88 skriver:

Uha den sidder jo som om den er støbt til dig  virkelig en smuk gravid mave  misunder dig du er sluppet udenom alle strækmærker osv. Der var jeg mindre heldig, har desværre været en af de "heldige" vindere i lotteriet omkring at få dem smidt på maven stort set fra den ene dag til den anden

Men du kan derimod være pave stolt af den smukke mave du der bærer rundt på  for du bærer den super flot

Tusind tak! Ja strækmærker er jeg sluppet for indtil videre jeg frygter bare at de lige pludselig kommer, hvis jeg går langt over termin....
Jeg er også stolt af min mave og det mener jeg alle skal være! Det er jo vores små mirakler der ligger derinde

Knus

Anmeld

6. juli 2009

Valle81

Mathilde skriver:

Tusind tak! Ja strækmærker er jeg sluppet for indtil videre jeg frygter bare at de lige pludselig kommer, hvis jeg går langt over termin....
Jeg er også stolt af min mave og det mener jeg alle skal være! Det er jo vores små mirakler der ligger derinde

Knus

Hejsa:0)

Håber du slipper helt for strækmærkerne:0)

Jeg slap også......indtil fødslen. Mine kom alle under fødsel. Fik en del, men de er ikke så dybe, så man ser dem næsten ikke:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.