Update på: Gi' op-kæmp videre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

FrkRaarup

Babymor2010 skriver:

Hvor er det en dejlig update du har skrevet 

Du må bestemt ikke være flov over det! Det er et stort tab i har været igennem og det må ikke glemmes. Du har brug for at få luftet dine tanker - og det er helt okay at gøre det her, hvor du kan få alt den støtte du vil have 

Hvor er det en fantastisk overraskelse fra din mand 

Det er også dejligt at kunne skrive noget positivt.

Jeg ved godt, at jeg ikke burde være flov.. MEN, jeg syns bare det virker så teenagtigt.. At man skal 'reddes' og have opmærksomhed.. Men det hjalp at få det ud.. Og søndag blev en rigtig dejlig dag.. Trods alt.

Ja, det at simpelthen så skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

FrkRaarup

BigHope13 skriver:

Hvor er det rørende.
Skønt at høre du er ok
og sikke en fantastisk mand du har sammen skal i nok klare den

Mange tak!

Ja, det håber jeg da også at vi gør.. Det ville da være helt ødelæggende også at skulle undvære ham..

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

FrkRaarup skriver:

Her kan du læse lidt, hvis du har lyst.

Mange mange tak

https://www.baby.dk/debat/211518pi1/ordet-er-frit/begravelse-i-morgen-.aspx

https://www.baby.dk/debat/213670pi1/mistet-et-barn/min-elskede-pige-.aspx#GoToMessage

https://www.baby.dk/debat/214626pi1/mistet-et-barn/smadret-indeni-.aspx#GoToMessage

Okay, Jeg kigger dem lige

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

bøllen skriver:

Dejligt du er kommet på den anden side igen. Der kommer sikkert mange flere af de dage, men det er OK. Du / I har mistet det dyrebareste i havde, den sorg forsvinder jo ikke bare. Den skal have plads og syntes ikke du skal være flov over dine tanker. Det er jo fuldt forståeligt.

Lyder til I du havde en rigtig hyggeligt mors dag , Hvor skønt I har familie der støtter & er der for jer Det er guld værd

De dage kommer, det er der ingen tvivl om.. Har også haft dem før, men ikke så voldsomt... Jeg tror først det gik op for mig lørdag da jeg fik brevet, at hun altså er død.. Så selvom det var pisse rørende, var det også skide svært.

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

Carina:-) skriver:

Puha den sms fra din mand altså -den trak godt nok tårer her 

Og du har intet at være flov over 

Ja.. Det gjorde den også her.. Græd hele lørdag.. Den satte så meget i gang.. Pyyh.

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

Anonym23 skriver:

Dejligt du er kommet ovenpå igen!!! Du ska ikk være ked af sidste indlæg, der er jo sådan noget den her side er til for!

dejligt du har sådan en fantastisk kæreste og mennesker omkring dig

kæmpe kram

Godt nok

Jeg syns det er lettere at skrive her, fordi min familie ikke er på siden..

Anmeld

14. maj 2013

lucas<3

En kæmpe  Til dig

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

lucas<3 skriver:

En kæmpe  Til dig

Tak

Anmeld

15. maj 2013

1990h

FrkRaarup skriver:

Ja.. Der er bare dage hvor himlen kalder alt for voldsomt på mig.. Og bliver så skide flov bagefter og disse tanker. Jeg syns det er total teen agtigt.. Men sådan er det. Det var en kæmpe befrielse at komme ud med

Ja, han er virkelig dejlig

Mange tak Har aldrig haft en cykelbutiks-cykel, så det i sig selv er ret vildt :p Du kan tro den er lækker

Du skal ikk blive flov over at tænke sådan. Tror det ganske normalt at have de dage og man kommer oven på igen hvilket i sig selv er meget livsbekræftende at vi som mennesker kan det..

Der følger ingen brugsanvisning med til livet og heller ikk til at takle situationer som den i er i.. fordi du kan have tankerne betyder bestemt ikk at det noget du fører ud i livet.. det har du heldigvis stadig for meget livs kvalitet til.

Ja den er skide fedt. Jeg har også kun haft bilka cykler

Anmeld

17. maj 2013

Nessie

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.