Update på: Gi' op-kæmp videre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Troldemommi

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Loa

Hvor var det bare en sød besked han havde skrevet

Og er også helt sikker på din lille pige allerhelst ser sin mor glad og lykkelig!

Anmeld

13. maj 2013

Annette A

Dejlig update og fantastisk du har så meget kærlig støtte bag dig. De bedste ønsker til dig og din familie fremover.

Anmeld

13. maj 2013

MortilElias2010

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak for alle jeres søde beskeder og berogligende ord! Jeg havde en rigtig rigtig hård og et skænderi med min kæreste var mere end jeg kunne klare!
Jeg er 'tilbage' på den sikre side og føler mig lidt flov over mit andet indlæg.. Men sket er sket og det kom lige fra hjertet..

Jeg havde en rigtig dejlig morsdag som gav mig mit livsmod tilbage. Jeg tillod mig selv at nyde livet og prøve at pakke min sorg lidt væk. Det gjorde underværker, så det vil jeg prøve lidt mere..

Lørdag aften sendte min søde mand mig denne tekst:

"Hej min søde Mor,

Jeg håber, at du har det godt! <3

Vil høre, om du vil med Far, og måske også Mormor, ind på Bowl'n'Fun at spise i morgen aften på Mors Dag?

Husk at jeg kigger ned mod og passer på dig hver eneste dag.... Savner dig og Far! <3

Kærligste hilsener fra din Naja, prinsesse af himlene"

Søndag var vi ude og spise. Min mor, far, kæreste, lillebror og jeg.

Vi afsluttede aftenen på kirkeården, hvor vi sendte rislamper op til vores Naja og tænte lys i hendes have. Billede 1-4

I dag kom min morsdagsgave så med posten, og se bare hvad jeg fik - Billede 5

Fik yderligere en ny cykel af min dejlige mand! - Billede 6

Selvom jeg er fyldt med sorg indeni, er jeg også fyldt med kærlighed og glæde.. Det er en mærkelig blanding. MEN, jeg er skide hamrende heldig, værdsat og elsket af dem jeg har omkring mig!

Skriver dette indlæg da der var flere der blev bekymret for mig, ja det var jeg også selv.. Men syntes I fortjener en 'update'.. TAK fordi I er så søde

Dybt rørt og sikke et fantastisk fantastisk fantastisk lille brev fra din engle-datter  Sikke en mand og sikke en far  Så smukt tænkt og udført! 

Anmeld

13. maj 2013

Lilje82

Åh sidder med tårer i øjnene, et meget smukt indlæg og ikke mindst dejligt at høre du igen er på den sikre side, husk at det er ok, at føle livet er svært til tider, du gennemgår en stor sorg som enhver mor frygter  Kram 

Anmeld

13. maj 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

Dejligt at høre du er på den "sikre side".

Du skal bestemt ikke være flov. Ud med det når du føler for det, vi herinde er her til at lytte til dig og komme med et par trøstende ord.

Hvor var det en skøn overraskelse fra din mand.

hvor er det nogle skønne billeder.

Tak, tak, tak og tak

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

foto på lærred skriver:

Det gør mig så ondt at læse, at I har mistet jeres lille pige. Det er den værste sorg et menneske skal leve med. At miste et barn. Jeg kan godt forstå, at mors dag har været hård. Det er godt, at du har noget at kæmpe for og det lyder til, at manden din er parat til at støtte op. Jeg ønsker jer alt det bedste fremover

Camilla

Mange tak!

Ja, var her ikke uden ham.. Han er guld værd.

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

Lilje82 skriver:

Åh sidder med tårer i øjnene, et meget smukt indlæg og ikke mindst dejligt at høre du igen er på den sikre side, husk at det er ok, at føle livet er svært til tider, du gennemgår en stor sorg som enhver mor frygter  Kram 

Mange mange tak

Ja, det er et mareridt.. Men heldigvis oplever jeg ting der slår benene væk under mig og får mig til at nyde livet - selvom det er svært!

Jeg har det jo godt, selvom jeg har det af helvede til..

Anmeld

14. maj 2013

Frk. Himmelblå

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak for alle jeres søde beskeder og berogligende ord! Jeg havde en rigtig rigtig hård og et skænderi med min kæreste var mere end jeg kunne klare!
Jeg er 'tilbage' på den sikre side og føler mig lidt flov over mit andet indlæg.. Men sket er sket og det kom lige fra hjertet..

Jeg havde en rigtig dejlig morsdag som gav mig mit livsmod tilbage. Jeg tillod mig selv at nyde livet og prøve at pakke min sorg lidt væk. Det gjorde underværker, så det vil jeg prøve lidt mere..

Lørdag aften sendte min søde mand mig denne tekst:

"Hej min søde Mor,

Jeg håber, at du har det godt! <3

Vil høre, om du vil med Far, og måske også Mormor, ind på Bowl'n'Fun at spise i morgen aften på Mors Dag?

Husk at jeg kigger ned mod og passer på dig hver eneste dag.... Savner dig og Far! <3

Kærligste hilsener fra din Naja, prinsesse af himlene"

Søndag var vi ude og spise. Min mor, far, kæreste, lillebror og jeg.

Vi afsluttede aftenen på kirkeården, hvor vi sendte rislamper op til vores Naja og tænte lys i hendes have. Billede 1-4

I dag kom min morsdagsgave så med posten, og se bare hvad jeg fik - Billede 5

Fik yderligere en ny cykel af min dejlige mand! - Billede 6

Selvom jeg er fyldt med sorg indeni, er jeg også fyldt med kærlighed og glæde.. Det er en mærkelig blanding. MEN, jeg er skide hamrende heldig, værdsat og elsket af dem jeg har omkring mig!

Skriver dette indlæg da der var flere der blev bekymret for mig, ja det var jeg også selv.. Men syntes I fortjener en 'update'.. TAK fordi I er så søde

Du er stærk, for du ved, du er elsket.

Mange varme tanker herfra

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

Frk. Himmelblå skriver:

Du er stærk, for du ved, du er elsket.

Mange varme tanker herfra

Mange mange tak

Om jeg er stærk, ved jeg sku ikke.. Men det siges om mig at jeg er det, og på et eller andet plan er jeg nok... Selmom jeg føler mig som den mest ynkelige og svare skabning på jord..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.