Update på: Gi' op-kæmp videre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

foto på lærred

Mange tak!

Ja, var her ikke uden ham.. Han er guld værd.

Bruger du støtte grupperne fra landsforeningen fra spædbørnsdød

http://www.spaedbarnsdoed.dk/

Hvis ikke, så kan jeg klart anbefale dig at kontakte dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

FrkRaarup

MortilElias2010 skriver:

Dybt rørt og sikke et fantastisk fantastisk fantastisk lille brev fra din engle-datter  Sikke en mand og sikke en far  Så smukt tænkt og udført! 

Han er virkelig fantastisk!

Uden pis - jeg var her ikke uden ham.. Han holder røven oppe på mig, og formår at feje benene væk under mig..

Jeg brugte hele lørdagen på at hyle over brevet.. Jeg tror først det var der det for alvor gik op for mig, at min lille smukke pige altså ER død og ikke kommer tilbage.

Så selvom det er noget at det sødeste og mest betydningsfulde han har gjort for mig, så slog det vejret ud af mig...

Anmeld

14. maj 2013

Frk. Himmelblå

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak

Om jeg er stærk, ved jeg sku ikke.. Men det siges om mig at jeg er det, og på et eller andet plan er jeg nok... Selmom jeg føler mig som den mest ynkelige og svare skabning på jord..

Svage mennesker kan slet ikke se alt det smukke. Du har fortalt om alt det smukke hele vejen igennem jeres ellers skrækkelige forløb. Jeg har fulgt godt med.

Jeg er så imponeret.

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

foto på lærred skriver:

Bruger du støtte grupperne fra landsforeningen fra spædbørnsdød

http://www.spaedbarnsdoed.dk/

Hvis ikke, så kan jeg klart anbefale dig at kontakte dig.

Vi har været til 1 åbenhus, og det var helt fantastisk..

Vi skal afsted igen næste gang

Mange tak De er helt fantastiske der.

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

Frk. Himmelblå skriver:

Svage mennesker kan slet ikke se alt det smukke. Du har fortalt om alt det smukke hele vejen igennem jeres ellers skrækkelige forløb. Jeg har fulgt godt med.

Jeg er så imponeret.

Hvor er du sød!

Du kan tro at varme ord som disse også hjælper mig.. Det betyder så meget..

Selvom det hele var helt forfærdeligt og umenneskeligt fik vi en smuk smuk lille datter, som hver dag fejene benene væk under os, og gav os blod på tanden til at forsætte.

Naja gav mig de bedste 19 dage i mit liv! Hun gav mig SÅ meget.. Mere end man nok lige tænker! Men også derfor er jeg hårdt ramt.. Ved ikke om jeg er hårdere ramt end andre, men jeg er ramt.

Anmeld

14. maj 2013

FrkRaarup

l.kjoeller skriver:

masser af varme herfra

Tak

Anmeld

14. maj 2013

gædde/gitte

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak for alle jeres søde beskeder og berogligende ord! Jeg havde en rigtig rigtig hård og et skænderi med min kæreste var mere end jeg kunne klare!
Jeg er 'tilbage' på den sikre side og føler mig lidt flov over mit andet indlæg.. Men sket er sket og det kom lige fra hjertet..

Jeg havde en rigtig dejlig morsdag som gav mig mit livsmod tilbage. Jeg tillod mig selv at nyde livet og prøve at pakke min sorg lidt væk. Det gjorde underværker, så det vil jeg prøve lidt mere..

Lørdag aften sendte min søde mand mig denne tekst:

"Hej min søde Mor,

Jeg håber, at du har det godt! <3

Vil høre, om du vil med Far, og måske også Mormor, ind på Bowl'n'Fun at spise i morgen aften på Mors Dag?

Husk at jeg kigger ned mod og passer på dig hver eneste dag.... Savner dig og Far! <3

Kærligste hilsener fra din Naja, prinsesse af himlene"

Søndag var vi ude og spise. Min mor, far, kæreste, lillebror og jeg.

Vi afsluttede aftenen på kirkeården, hvor vi sendte rislamper op til vores Naja og tænte lys i hendes have. Billede 1-4

I dag kom min morsdagsgave så med posten, og se bare hvad jeg fik - Billede 5

Fik yderligere en ny cykel af min dejlige mand! - Billede 6

Selvom jeg er fyldt med sorg indeni, er jeg også fyldt med kærlighed og glæde.. Det er en mærkelig blanding. MEN, jeg er skide hamrende heldig, værdsat og elsket af dem jeg har omkring mig!

Skriver dette indlæg da der var flere der blev bekymret for mig, ja det var jeg også selv.. Men syntes I fortjener en 'update'.. TAK fordi I er så søde

SE! det er hvad jeg kalder for vaskeægte romantik - helt uden egoistiske bagtanker eller pladder!!

til din mand! han er sgu sej

Anmeld

14. maj 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak for alle jeres søde beskeder og berogligende ord! Jeg havde en rigtig rigtig hård og et skænderi med min kæreste var mere end jeg kunne klare!
Jeg er 'tilbage' på den sikre side og føler mig lidt flov over mit andet indlæg.. Men sket er sket og det kom lige fra hjertet..

Jeg havde en rigtig dejlig morsdag som gav mig mit livsmod tilbage. Jeg tillod mig selv at nyde livet og prøve at pakke min sorg lidt væk. Det gjorde underværker, så det vil jeg prøve lidt mere..

"Hej min søde Mor,

Vil høre, om du vil med Far, og måske også Mormor, ind på Bowl'n'Fun at spise i morgen aften på Mors Dag?

Husk at jeg kigger ned mod og passer på dig hver eneste dag.... Savner dig og Far! <3

Vi afsluttede aftenen på kirkeården, hvor vi sendte rislamper op til vores Naja og tænte lys i hendes have. Billede 1-4

Selvom jeg er fyldt med sorg indeni, er jeg også fyldt med kærlighed og glæde.. Det er en mærkelig blanding. MEN, jeg er skide hamrende heldig, værdsat og elsket af dem jeg har omkring mig!

Skriver dette indlæg da der var flere der blev bekymret for mig, ja det var jeg også selv.. Men syntes I fortjener en 'update'.. TAK fordi I er så søde

jeg tuder hver gang jeg læser et af dine indlæg, i dag var ikke en undtagelse!

Du er nødt til at lade dig selv glemme sorgen, det vil gøre dig 10 gange lettere og vil fjerne en kæmpe byrde fra dine skuldre.. Selvfølgelig skal du være og er du ked af (ringe beskrivelse) hvad der er sket, og det er HELT fair! Men du er nødt til at tænke på dig selv også, ellers bliver tiden lang

Jeg er glad (!!) for, at du er kommet på den rette side mht. de tanker du havde sidst vi hørte fra dig!

Igen.. 1000 knus til dig fra både Anthon og mig

Anmeld

14. maj 2013

Juliekp

FrkRaarup skriver:

"Hej min søde Mor,

Hvor er det smukt, rørende og hårdt at læse... Men hvor er det bare en dejlig update, skønt du har så mange gode mennesker omkring dig  Masser knus herfra

Anmeld

14. maj 2013

Lilje82

Mange mange tak

Ja, det er et mareridt.. Men heldigvis oplever jeg ting der slår benene væk under mig og får mig til at nyde livet - selvom det er svært!

Jeg har det jo godt, selvom jeg har det af helvede til..

Du skal bare huske at fortælle dig selv,at det er ok at være ked af det og savne, men også at det er ok, at være glad og nyde de nye ting i livet. Det er jeg sikker på din lille engle pige ville ønske for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.