Musik med lidt gang i den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Kato ft. Dr..alban

Hela decale

Balada

Speedy gonzales

Starships og til sidst

Boomerang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Mother-love

B&J skriver:

ja sikke en overskrift.

men jeg mangler virkelig noget musik der er lidt gang i når jeg går ud til mit praktik sted noget der får en til at gå lidt hurtigere... jeg har lidt men det er godt nok alt for lidt

håber nogle kan komme med ideer så jeg kan søge mig frem og det skal findes evt. cd eller enkelte nr. osv

Altså nu bed jeg ikke hvad du er til men jeg kan skrive nogle kunstnere og så kan du jo prøve og så dem op på youtube.

Cascada
Electric lady lab
Alex Swayze feat sibel - United as one
Robyn har også lavet nogle gode numre.
Nightcore lidthårdere techno
David guetta

Anmeld

12. maj 2013

Mother-love

Dj satomi
ATC
Basshunter
Gigi D agostino

Anmeld

13. maj 2013

B&J

Asta&Alfred skriver:

Hvad med Rihanna eller Pink?

tak det skal jeg lige finde noget med og lytte til

Anmeld

13. maj 2013

B&J

VIPpigen skriver:

Scooter.... Åhh, savner de "unge" dage hvor jeg ikke hørte andet end techno... Sange kan jeg næsten ikke huske... Kæresten kan ikke fordrage "tæppebankemusik"

skal lige søge lidt, så skriver jeg det forskellige. Men scooter kommer man ikke uden om

wow jaaa ham havde jeg da også helt glemt sejt...

jeg skal lige prøve den anden også taak

Anmeld

13. maj 2013

B&J

Maja88 skriver:

Sexy and i know it

Bananza

Bara bara bere bere-alex ferrari

Cotten eye joe

Proud mary-glee version

Show me how you bulesque

Shake senora

Jiggle it remix

Mange mange tak jeg lytter lige til dem senere ej hvor er du sød

Anmeld

13. maj 2013

B&J

michelledam skriver:

Altså nu bed jeg ikke hvad du er til men jeg kan skrive nogle kunstnere og så kan du jo prøve og så dem op på youtube.

Cascada
Electric lady lab
Alex Swayze feat sibel - United as one
Robyn har også lavet nogle gode numre.
Nightcore lidthårdere techno
David guetta

mange mange tak det vil jeg helt sikkert lytte til og se om det er mig

Anmeld

13. maj 2013

La´chrissen

Det nyeste album fra volbeat der er mange gode på. Det udkom her i april. Ellers en blandet cd der hedder bandit rock. Det er en svensk rock kanal det har udgivet en playliste. (Vi kan høre radio kanalen over Viasat) kanalen kan også hentes som en app til din mobil hvis det er i det rockede genre.
Ellers Svenstrup og Vendelboe laver det meste af deres musik i en takt (bpm) der ligger omkring 130 og det er nogle takter der er virkelig gode at gå til. Musikken er så måske lidt ude af genre.
(Jeg er spinnings instruktør, og der tjekker jeg sangene med bpm for at have den rigtige takt i mine set )
Pink er også godt at gå til, der er takterne ikke så gode, men tilgengæld kan man gå og synge med enten inden i eller for fuld skrue. Så går turen hurtigt

Anmeld

13. maj 2013

Isabella_mor

soundtracks fra pirates of the carribean er rigtig godt. 

ellers noget rock hvis du er til den slags. 

Ac/dc, motothead ect. 

Anmeld

13. maj 2013

La´chrissen

La´chrissen skriver:

Det nyeste album fra volbeat der er mange gode på. Det udkom her i april. Ellers en blandet cd der hedder bandit rock. Det er en svensk rock kanal det har udgivet en playliste. (Vi kan høre radio kanalen over Viasat) kanalen kan også hentes som en app til din mobil hvis det er i det rockede genre.
Ellers Svenstrup og Vendelboe laver det meste af deres musik i en takt (bpm) der ligger omkring 130 og det er nogle takter der er virkelig gode at gå til. Musikken er så måske lidt ude af genre.
(Jeg er spinnings instruktør, og der tjekker jeg sangene med bpm for at have den rigtige takt i mine set )
Pink er også godt at gå til, der er takterne ikke så gode, men tilgengæld kan man gå og synge med enten inden i eller for fuld skrue. Så går turen hurtigt

Når du nu er til Rammstein så må sabaton være noget for dig også. Ellers nightwish eller acdc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.