Musik med lidt gang i den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

E.J.mor.

B&J skriver:

ja sikke en overskrift.

men jeg mangler virkelig noget musik der er lidt gang i når jeg går ud til mit praktik sted noget der får en til at gå lidt hurtigere... jeg har lidt men det er godt nok alt for lidt

håber nogle kan komme med ideer så jeg kan søge mig frem og det skal findes evt. cd eller enkelte nr. osv

jeg syntes at Infernal er god at træne til de har mange gode nr med gang i.

britney spears har faktisk os mange gode nr at træne til

jeg syntes også at gaga bad romance er god at gå til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

B&J

Mamalou skriver:

Åhhh

Jeg skal selv starte op på et nyt arbejde i morgen, hvor jeg får 20 km's cykeltur alt i alt. Så der er også lavet en ny playliste, men nok desværre ikke med nogle sange du synes om - din kræsenpind

jamen hvad skal jeg gøre selv min kæreste siger jaaaa du høre det samme og samme hihihiihhihi...

hold da op en masse dejlig motion du får dig

Anmeld

12. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
B&J skriver:

må jeg indrømme jeg er kræsen det er ikke lige mig

men er glade for i er så søde at hjælpe

hehe... plejede jeg også at være

men når man har en kæreste der ikke gider "pigemusik" som BSB lidt er så bliver man hurtig mere bred i sin smag for at finde noget vi begge kan holde ud at høre på

Hører min tøsemusik når han er afsted og jeg er alene hjemme

hmmm... er det generelt popmusik du ikke gider?

er vi ude i bestemte genrer der skal findes eventuelle kandidater i?

Anmeld

12. maj 2013

B&J

E.J.mor. skriver:

jeg syntes at Infernal er god at træne til de har mange gode nr med gang i.

britney spears har faktisk os mange gode nr at træne til

jeg syntes også at gaga bad romance er god at gå til

kunne lige se med gaga der er lidt imellem... de 2 andre hopper jeg ud over

men tak fordi du er så sød at hjælpe

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Wampires skriver:

hehe... plejede jeg også at være

men når man har en kæreste der ikke gider "pigemusik" som BSB lidt er så bliver man hurtig mere bred i sin smag for at finde noget vi begge kan holde ud at høre på

Hører min tøsemusik når han er afsted og jeg er alene hjemme

hmmm... er det generelt popmusik du ikke gider?

er vi ude i bestemte genrer der skal findes eventuelle kandidater i?

ja det er nok pop jeg ikke gider..

jamen det må gerne være rock, rap, techno osv. det skal bare lige flade i min smag og det er skide svært hov ikke bande men det er det altså.. hihihihih

jeg høre selv meget blandet og kæresten ja det er Black metal hihihihi

Anmeld

12. maj 2013

Mamalou

B&J skriver:

jamen hvad skal jeg gøre selv min kæreste siger jaaaa du høre det samme og samme hihihiihhihi...

hold da op en masse dejlig motion du får dig

Jeg har også tendens til at høre det samme i perioder. Ja det bliver til en masse motion. Men har et ret stillesiddende arbejde, så det er nok en god kombi. Du får da også en masse motion frem og tilbage plus på arbejdet - man sidder nok ikke helt stille i en SFO

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Mamalou skriver:

Jeg har også tendens til at høre det samme i perioder. Ja det bliver til en masse motion. Men har et ret stillesiddende arbejde, så det er nok en god kombi. Du får da også en masse motion frem og tilbage plus på arbejdet - man sidder nok ikke helt stille i en SFO

jaa det er en god kombi..

ihihihihihi nej og det er så fantastisk inden er man uden for eller inden for og ind i mellem sidder man da ned men ikke så tit især ikke når det er 0klasserne der er krudt i numsen

Anmeld

12. maj 2013

Mamalou

B&J skriver:

jaa det er en god kombi..

ihihihihihi nej og det er så fantastisk inden er man uden for eller inden for og ind i mellem sidder man da ned men ikke så tit især ikke når det er 0klasserne der er krudt i numsen

Det kan jeg godt forestille mig. Man er nok godt træt efter sådan en dag

Held og lykke med musik-jagten

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Mamalou skriver:

Det kan jeg godt forestille mig. Man er nok godt træt efter sådan en dag

Held og lykke med musik-jagten

nej det er nu ikke så slemt elsker at være gang i den er det selv tit her hjemme hihihihihihi

og mange tak

Anmeld

12. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
B&J skriver:

ja det er nok pop jeg ikke gider..

jamen det må gerne være rock, rap, techno osv. det skal bare lige flade i min smag og det er skide svært hov ikke bande men det er det altså.. hihihihih

jeg høre selv meget blandet og kæresten ja det er Black metal hihihihi

Rap- Eminem... hvordan kunne jeg glemme ham.. ham har jeg hørt rigtig meget når jeg har været på ture...

Tina Turner- har også nogle gode nogen med masser af basrytme der giver god rytme at gå til...

Hej matematik- ja underlige sangtekster men de er altså også gode at gå til og sjove at lytte til når man lytter efter nogen gange

Rammstein...

metallica...

lige dem der poppede frem nu se der kommer da en del forslag frem efterhånden som hjernen kommer i omdrejninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.