Musik med lidt gang i den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
44 svar
8 synes godt om
12. maj 2013

B&J

ja sikke en overskrift.

men jeg mangler virkelig noget musik der er lidt gang i når jeg går ud til mit praktik sted noget der får en til at gå lidt hurtigere... jeg har lidt men det er godt nok alt for lidt

håber nogle kan komme med ideer så jeg kan søge mig frem og det skal findes evt. cd eller enkelte nr. osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

iihhh... jeg har ellers masser af sådan musik men når man ligefrem bliver spurgt om det så kan jeg faktisk ingenting finde i mit hovede...

har ellers selv haft på min Mp3'er musik der hjalp mig med at klare længere ture med offentlig transport og gåturene mellem stoppene...

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Wampires skriver:

iihhh... jeg har ellers masser af sådan musik men når man ligefrem bliver spurgt om det så kan jeg faktisk ingenting finde i mit hovede...

har ellers selv haft på min Mp3'er musik der hjalp mig med at klare længere ture med offentlig transport og gåturene mellem stoppene...

det er også sådan jeg har det og jeg kan næsten ikke finde noget jo jeg fandt 10 nr hahahahaah hvor meget er det lige

Anmeld

12. maj 2013

Mamalou

LOC? Ham hører jeg når jeg løber, og det giver altså lidt fart i fusserne

Ellers er jeg helt tosset med Rasmus Walter og Marie Key, dem skamhører jeg i tiden... Kan ikke få nok af god musik

Vh. Louise

Anmeld

12. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uuhhh.. backstreet Boys har faktisk lavet et par numre der er gode slagrytmer i at gå til...

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Mamalou skriver:

LOC? Ham hører jeg når jeg løber, og det giver altså lidt fart i fusserne

Ellers er jeg helt tosset med Rasmus Walter og Marie Key, dem skamhører jeg i tiden... Kan ikke få nok af god musik

Vh. Louise

Jaaa der må nok være lidt mere gang i den som om jeg godt kan lig loc, men lige en tand mere

Anmeld

12. maj 2013

Mamalou

B&J skriver:

Jaaa der må nok være lidt mere gang i den som om jeg godt kan lig loc, men lige en tand mere

Så kan jeg ikke hjælpe

Bliver altså lidt nysgerrig... Hvor er du i praktik? Siden du skal have sådan en fart på? 

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Wampires skriver:

uuhhh.. backstreet Boys har faktisk lavet et par numre der er gode slagrytmer i at gå til...

må jeg indrømme jeg er kræsen det er ikke lige mig

men er glade for i er så søde at hjælpe

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Mamalou skriver:

Så kan jeg ikke hjælpe

Bliver altså lidt nysgerrig... Hvor er du i praktik? Siden du skal have sådan en fart på? 

i en SFO nu ikke der for jeg elsker når jeg skal gå lang at høre god musik der er 2,5km der ud

Anmeld

12. maj 2013

Mamalou

B&J skriver:

i en SFO nu ikke der for jeg elsker når jeg skal gå lang at høre god musik der er 2,5km der ud

Åhhh

Jeg skal selv starte op på et nyt arbejde i morgen, hvor jeg får 20 km's cykeltur alt i alt. Så der er også lavet en ny playliste, men nok desværre ikke med nogle sange du synes om - din kræsenpind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.