Er det normalt at missen ikke lugter super godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Må man heller ikke vaske indvendigt med intim sæbe?

Nej, ville anbefalde kun varmt vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hejsa !

Min tissemis lugter altså ikke super godt og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Jeg vasker den hver gang jeg er i bad, endda med sæbe og også indvendigt, altså temmelig grundig vask.

Jeg kan godt finde på at ornanere efter badet, hvor jeg giver mig selv klitoris ogasme ... men selvom jeg ikke putter fingrene helt ind og bare rør udenpå, selv 15 min efter bad, så kan mine fingre godt lugte pga behøringen fra tissemissen

det er ikke fordi den lugter super dårligt, men sådan lidt svedigt/surt. Hvis jeg ikke ornanere, så lugter den også.

Hjælp?!

Prøv intimsæbe fra matas.. Det har hjulpet mig

Anmeld

12. maj 2013

FruJacobsen

Spiser du meget sukker? Dette kan også skabe surt miljø i skeden og dermed lugt.

Undskyld, men kan ikke lade være med at trække på smilebåndet over din blufærdighed overfor lægen (selvom det self ikke ligefrem er behageligt at være til gyn. undersøgelse), men da der er mange mødre her på baby.dk, er vi nok mange, der er blevet undersøgt forneden (og indvendig for den sags skyld!). Det kommer du hvert fald ikke udenom, når du bliver gravid 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

FruJacobsen skriver:

Spiser du meget sukker? Dette kan også skabe surt miljø i skeden og dermed lugt.

Undskyld, men kan ikke lade være med at trække på smilebåndet over din blufærdighed overfor lægen (selvom det self ikke ligefrem er behageligt at være til gyn. undersøgelse), men da der er mange mødre her på baby.dk, er vi nok mange, der er blevet undersøgt forneden (og indvendig for den sags skyld!). Det kommer du hvert fald ikke udenom, når du bliver gravid 

mener du det?? hvorfor ?!  kan de ikke bare tage en scanning af maven?

Anmeld

12. maj 2013

FruJacobsen

Anonym skriver:

Hmm, er du mon selv seriøs?

Anmeld

12. maj 2013

Mother-love

Jg tænker du evt har svamp. Ellers har du sikkert ændret phværdi.
Altså sidst på dagen får jeg også denne lugt. Og specielt hvis jeg har min mens eller går med trusseindlæg.

Du kan få sådan nogle vivag stikpiller som giver den naturlige phværdi.
Dem ville jeg prøve først. Og hvis det ikke hjælper så ring til din læge.
For når du opretter dette indlæg så går jeg ud fra det genere dig.

Anmeld

12. maj 2013

NessaXenia

Anonym skriver:

Du får i hvert fald rigtig svært ved at undgå det.. hvad så den da du skal føde, ha spiral, på fødemodtagelsen mm.

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Din beskrivelse af hvordan du vasker dig ville jeg kalde for overdreven hygiejne og dette kan forårsage svamp/Skedekatar. Det dufter ikke så super dejligt

så jeg ville tage forbi lægen og få det undersøgt. 

derudover ville jeg købe nogle vivag piller for at neutralisere ph værdien og fremover ville jeg bruge inimsæbe 

Anmeld

12. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvad vil du gøre når du skal føde  ? Så sidder der altså nogen og kigger på dig i rimelig lang tid og tjekker om du er åben nok osv.

Jeg bryder mig heller ikke om det (tror det er mindste delen der tænker juhuu ved at smide bukserne foran en fremmed), men det er nu engang noget der skal ordnes og tro mig, lægen har gjort det 1000 vis af gange og er fuldstændig ligeglad.

Hvis du f.eks. skal have p-piller skal du til en årlig gyn-undersøgelse (i hvert fald hvis du ikke er i et fast forhold) og hvert 3 år fra du er 23 år skal du have taget celleskræb for at tjekke for kræft og andre ting - det er jo kun for dit eget bedste 

Anmeld

12. maj 2013

CaWi

Som de andre skriver, så lad være med at bruge andet end intimsæbe.

Dernæst, er der andre der synes du lugter?
Jeg synes end årgang jeg lugtede fælt, men hverken kæresten eller lægen mente den lugtede grimt, og havde hverken svamp eller noget.
Så man kan altså også godt bilde sig selv ind at man lugter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.