Er det normalt at missen ikke lugter super godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det normalt hvis missen ikke lugter super godt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.519 visninger
43 svar
22 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

Hejsa !

Min tissemis lugter altså ikke super godt og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Jeg vasker den hver gang jeg er i bad, endda med sæbe og også indvendigt, altså temmelig grundig vask.

Jeg kan godt finde på at ornanere efter badet, hvor jeg giver mig selv klitoris ogasme ... men selvom jeg ikke putter fingrene helt ind og bare rør udenpå, selv 15 min efter bad, så kan mine fingre godt lugte pga behøringen fra tissemissen

det er ikke fordi den lugter super dårligt, men sådan lidt svedigt/surt. Hvis jeg ikke ornanere, så lugter den også.

Hjælp?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Putomanen

Hvis du vasker den med almindelig sæbe, kan det godt ødelægge miljøet dernede. Du skal bruge en intimsæbe, den er ikke lige så hård.
Måske hjælper det

Anmeld

12. maj 2013

5timesacharm..right?

det kan godt være fordi du vasker den så grundigt at den lugter. det er ikke sundt for den at blive vasket hver dag med sæbe og sådan, fordi at mange af de bakterier der er dernede er nødvendige, og hvis din "tissemis" så skal producere ekstra fordi du vasker dem væk, så kan det godt lugte kraftigt

Anmeld

12. maj 2013

MorDk

Det kan være

• Svamp

• Ubalance (PH-værdien)

Eller noget helt andet.

Et godt råd er DRIK en MASSE vand. Og undgå for guds skyld sæbe forneden. BRUG INTIM-sæbe (Vivag evt.) Vivag-kapsler virker også rigtig godt og rimlig hurtigt (skaber hurtig "missen" i balance...

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Er du blevet tjekket for svamp evt noget andet????

husk intim sæbe

Anmeld

12. maj 2013

katrine26

Først vil lige sige nej dette er ikke normalt. Men det er simpelhen fordi du vasker dig for grundigt. Ens misharhave selv en ph værdig som gør at de bakterier spm lever der bliver der og udskiller dem som ikke skal være der. Aldrig vask dig indvendig ( selvfølig kan du skylde med lidt varmt vand når du bader).  Håber det gav lidt mening. Katrine26. 

Anmeld

12. maj 2013

Maja88

Anonym skriver:

Hejsa !

Min tissemis lugter altså ikke super godt og jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Jeg vasker den hver gang jeg er i bad, endda med sæbe og også indvendigt, altså temmelig grundig vask.

Jeg kan godt finde på at ornanere efter badet, hvor jeg giver mig selv klitoris ogasme ... men selvom jeg ikke putter fingrene helt ind og bare rør udenpå, selv 15 min efter bad, så kan mine fingre godt lugte pga behøringen fra tissemissen

det er ikke fordi den lugter super dårligt, men sådan lidt svedigt/surt. Hvis jeg ikke ornanere, så lugter den også.

Hjælp?!

Det kan også have betydning hvad du har spist.. ligesom mænds sperm

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Det kan være

• Svamp

• Ubalance (PH-værdien)

Eller noget helt andet.

Et godt råd er DRIK en MASSE vand. Og undgå for guds skyld sæbe forneden. BRUG INTIM-sæbe (Vivag evt.) Vivag-kapsler virker også rigtig godt og rimlig hurtigt (skaber hurtig "missen" i balance...

Jeg har aldrig fået svampe tjek. Jeg er jomfru og har ikke særlig meget lyst til gynækologisk undersøgelse (selvom det kan være vigtigt)

Er de kapsler sådan nogle man spiser? tilgiv min udvidenhed Jeg spiser rimlig sundt synes jeg selv.

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

Først vil lige sige nej dette er ikke normalt. Men det er simpelhen fordi du vasker dig for grundigt. Ens misharhave selv en ph værdig som gør at de bakterier spm lever der bliver der og udskiller dem som ikke skal være der. Aldrig vask dig indvendig ( selvfølig kan du skylde med lidt varmt vand når du bader).  Håber det gav lidt mening. Katrine26. 

Må man heller ikke vaske indvendigt med intim sæbe?

Anmeld

12. maj 2013

MorDk

Anonym skriver:

Jeg har aldrig fået svampe tjek. Jeg er jomfru og har ikke særlig meget lyst til gynækologisk undersøgelse (selvom det kan være vigtigt)

Er de kapsler sådan nogle man spiser? tilgiv min udvidenhed Jeg spiser rimlig sundt synes jeg selv.

Nej det er nogle vaginale stikpiller. De fungerer ret godt.

Jeg sys (trods du ikke er meget for det) at du skal tage til lægen og få undersøgt "Tissemissen". Afsted med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.