Joha tilbud: få 20 % rabat på alt fra joha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2013

Asta&Alfred

FruJacobsen skriver:

Så har jeg fået lagt et par busker oveni jeg ombestemte mig igen - skal kun bruge 2 bodyer tak for super god service og hvor har du virkelig mange lækre ting på din webshop! Ville ønske, at jeg havde budget til at købe hele min søns garderobe hos dig!

Hej igen

Tusinde tak for dine søde ord - Det er jeg rigtig glad for at høre Hvis det har din interesse kan du følge web-shoppen på facebook, så du bliver opdateret om hvad der sker af nye tiltag...

Pakken er nu på vej til dig og Post Danmark sender på et tidspunkt et track & trace nr til dig, så du kan følge pakken.

Håber du bliver glad for dit køb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2013

FruJacobsen

Det lyder bare godt glæder mig til at modtage pakken. Tak for tippet med FB jeg vender helt sikkert tilbage!

Anmeld

16. maj 2013

Asta&Alfred

FruJacobsen skriver:

Det lyder bare godt glæder mig til at modtage pakken. Tak for tippet med FB jeg vender helt sikkert tilbage!

Det skal du være velkommen til:-)

http://www.astaogalfred.dk/shop/alle-joha-produkter-55c1.html

Anmeld

19. maj 2013

KPMK

Asta&Alfred skriver:

Ja det gør det og vi har stort set alle størrelser på lager:-)

Super, så skal jeg helt sikkert ind og tage et kig

Anmeld

23. maj 2013

Asta&Alfred

KPMK skriver:

Super, så skal jeg helt sikkert ind og tage et kig

Det skal du være velkommen til - Der er mange fine ting både i bomuld, silke og uld

Anmeld

26. maj 2013

Asta&Alfred

Du kan nå det endnu, at få  20 % RABAT på alle modeller fra danske Joha. Bodyer, bukser og heldragter - Se alle de fine modeller i både uld, silke og bomuld i vores web-shop;

www.astaogalfred.dk

Tilbuddet gælder resten af maj...

Anmeld

28. maj 2013

Asta&Alfred

Asta&Alfred skriver:

Du kan nå det endnu, at få  20 % RABAT på alle modeller fra danske Joha. Bodyer, bukser og heldragter - Se alle de fine modeller i både uld, silke og bomuld i vores web-shop;

www.astaogalfred.dk

Tilbuddet gælder resten af maj...

Så er det ved at være sidste chance

Anmeld

31. maj 2013

Asta&Alfred

I DAG ER SIDSTE CHANCE FOR AT FÅ 20 % RABAT PÅ ALLE DELE FRA JOHA!

God weekend til jer alle

Anmeld

31. maj 2013

banana3

Asta&Alfred skriver:

Kom til at tænke på, at som tak for hjælpen, vil jeg gerne give dig et par af bomuldsbukserne fra Joha med i enten den lilla eller blå farve uden beregning. Du kan blot ligge det par du gerne vil have i kurven og så regulerer jeg prisen til 0 kr. manuelt når købet er gået igennem

Sikke en fantastisk servic !!

Anmeld

31. maj 2013

Asta&Alfred

banana3 skriver:

Sikke en fantastisk servic !!

Det er ihvertfald intensionen at give en god service, så det er jeg da glad for at du bemærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.