Joha tilbud: få 20 % rabat på alt fra joha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Asta&Alfred

FruJacobsen skriver:

Tror, at den kun trækker 10% rabat

hmm det var skam ikke meningen. Ser lige efter:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Asta&Alfred

FruJacobsen skriver:

Tror, at den kun trækker 10% rabat

Det er hermed rettet. Tak for at du gjorde opmærksom på det:-)

Anmeld

14. maj 2013

FruJacobsen

Jeg har hvert fald købt for i alt 435kr, men får "kun" 43,5kr i rabat

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

Jeg har hvert fald købt for i alt 435kr, men får "kun" 43,5kr i rabat

Hvis du sletter alt i indkøbskurven og ligger de tre bodyer i igen, så skulle du gerne få 20 % rabat:-)

Anmeld

14. maj 2013

FruJacobsen

Asta&Alfred skriver:

Det er hermed rettet. Tak for at du gjorde opmærksom på det:-)

Super men hvordan kan jeg så få opdateret min kurv uden at tømme den? Det er vidst de sidste tre du har tilbage (kan hvert fald ikke bestille flere end tre)...

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

Super men hvordan kan jeg så få opdateret min kurv uden at tømme den? Det er vidst de sidste tre du har tilbage (kan hvert fald ikke bestille flere end tre)...

Du kan roligt slette dem og ligge dem i kurven igen. Jeg har flere på lager:-)

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

FruJacobsen skriver:

Kom til at tænke på, at som tak for hjælpen, vil jeg gerne give dig et par af bomuldsbukserne fra Joha med i enten den lilla eller blå farve uden beregning. Du kan blot ligge det par du gerne vil have i kurven og så regulerer jeg prisen til 0 kr. manuelt når købet er gået igennem

Anmeld

14. maj 2013

FruJacobsen

Ih, hvor lyder det skønt jeg har netop gennemført en handel, men har nu opdaget, at jeg kun har fået bestilt 2! Skal jeg bare købe en mere, hvor jeg også ligger bukserne i kurven og så kan du sende det hele samlet? Undskyld bøvlet

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

Ih, hvor lyder det skønt jeg har netop gennemført en handel, men har nu opdaget, at jeg kun har fået bestilt 2! Skal jeg bare købe en mere, hvor jeg også ligger bukserne i kurven og så kan du sende det hele samlet? Undskyld bøvlet

Du bestiller bare en body mere og de bukser du gerne vil have og så ser du bare bort fra at der kommer porto oveni igen. Det skal du selvfølgelig kun betale én gang, så det annullerer jeg bare når du har godkendt :-)

Og du skal bestemt ikke undskylde, det er mig som beklager fejlen

Anmeld

15. maj 2013

FruJacobsen

Så har jeg fået lagt et par busker oveni jeg ombestemte mig igen - skal kun bruge 2 bodyer tak for super god service og hvor har du virkelig mange lækre ting på din webshop! Ville ønske, at jeg havde budget til at købe hele min søns garderobe hos dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.