Joha tilbud: få 20 % rabat på alt fra joha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.687 visninger
29 svar
5 synes godt om
12. maj 2013

Asta&Alfred

JOHA TILBUD

20 % RABAT på alle modeller fra danske Joha resten af maj måned. Bodyer, bukser og heldragter - Se alle de fine modeller i både uld, silke og bomuld i vores web-shop;

www.astaogalfred.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Asta&Alfred

Asta&Alfred skriver:

JOHA TILBUD

20 % RABAT på alle modeller fra danske Joha resten af maj måned. Bodyer, bukser og heldragter - Se alle de fine modeller i både uld, silke og bomuld i vores web-shop;

www.astaogalfred.dk

Rabatten fratrækkes automatisk.

Anmeld

14. maj 2013

KPMK

Asta&Alfred skriver:

JOHA TILBUD

www.astaogalfred.dk

Skønt - Gælder det alt det I har fra Joha i web-shoppen?

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

KPMK skriver:

Ja det gør det og vi har stort set alle størrelser på lager:-)

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

KPMK skriver:

Ja det gør det og vi har stort set alle størrelser på lager:-)

Anmeld

14. maj 2013

FruJacobsen

Jeg forsøger at bestille 3 uldbodyer fra Joha til 145kr pr stk - får jeg så ikke 20% på hver eller er det på det samlede køb? I min kurv står der 430kr i alt, men så har jeg jo slet ikke fået rabatten?

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

FruJacobsen skriver:

Jeg forsøger at bestille 3 uldbodyer fra Joha til 145kr pr stk - får jeg så ikke 20% på hver eller er det på det samlede køb? I min kurv står der 430kr i alt, men så har jeg jo slet ikke fået rabatten?

Den skulle gerne trækkes automatisk - jeg tjekker det lige med det samme, så du får 20 % 

Anmeld

14. maj 2013

FruJacobsen

Tak jeg har lige prøvet at ligge en enkelt body i kurven til 145 og kan se den trækker en rabat på 14,5 - altså kun 10%

Anmeld

14. maj 2013

FruJacobsen

Tror, at den kun trækker 10% rabat

Anmeld

14. maj 2013

Asta&Alfred

FruJacobsen skriver:

Hej igen.

Jeghar lige lavet et tjek og forsøgt at ligge tre bodyer i kurven. Når jeg gør det, bliver de 20 % rabat trukket automatisk. 

Hvis du kigger i indkøbskurven, er der først en linje med de tre bodyer. Herunder er der en linje hvor der står Joha - 20%, hvor rabatten fremgår. Dertil kommer portoen, hvilket gør at det bliber 430,50 kr. Rabatten udgør 43,50 kr.

Jeg håber det giver mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.