Barn nr 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Manden sagde for en uges tid siden, efter lidt løs snak frem og tilbage over et stykke tid, at det var op tiimmigranter. Jeg måtte jo sige til hvis jeg gerne ville have en baby mere.

Den har jeg haft i baghovedet og også "stresset" lidt over at det hele var op til mig! 

Idag mindede jeg så manden om det han havde sagt.... Og sagde hvad han så ville sige til hvis jeg faktisk gerne ville!!! Han sagde Giv mig et par dage til at tænke... Så der er vi nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

SjeBets

selvfølgelig er du ikke for gammel... jeg arbejder med en dejlige pige som venter nummer 4 , den ældste er 7 og den yngste 2 og hun er 36, min mor var 37 da hun fik min mindste søster,

jeg har selv gået med samme tanker, jeg har en på 12( snart 13) og en på 8 jeg er 34, og troede ærligt talt ikke jeg ville have flere... og det ville jeg heller ikke, men så blev jeg gravid, havde seriøst aldrig troede jeg skulle have børn efter jeg blev 30, ikke jeg synes det var forkert, men synes bare jeg var færdig efter min "lille" dreng. 

Men nu kommer der en mere den 26 november hvis alt går vel. 

om det er 2-3 eller 4 tror jeg ikke gør den store forskel, selvfølgelig kan man overkomme det ... 

Jeg synes du skal tage snakken med din mand igen 

Anmeld

14. maj 2013

Anonym trådstarter

Igår aftes sagde min mand, at så måtte jeg hellere ringe til lægen og få en tid..... Til at få fjernet spiral 

Så nu gør vi det sku!!! 

Anmeld

14. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Igår aftes sagde min mand, at så måtte jeg hellere ringe til lægen og få en tid..... Til at få fjernet spiral 

Så nu gør vi det sku!!! 

Tillykke - håber alt går vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.