Hold op jeg er vred..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

L&V

Det fik jeg os i forbindelse med den bilulykke jeg var ude for da jeg var gravid med min datter samt morfin osv. hun har absolut ingen men eller noget men hvis jeg ik havde fået det havde vi nok mistet hende.. Lægerne har som regel ret i deres overvejelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Pikku Myy

ønskebarn74 skriver:

Gik din graviditet godt?

Det kan du tro den gjorde, men der var ikke tale om abortrisiko, så jeg kan desværre ikke tilbyde en succeshistorie ...

Anmeld

11. maj 2013

ønskebørn74

Månsson skriver:

Det fik jeg os i forbindelse med den bilulykke jeg var ude for da jeg var gravid med min datter samt morfin osv. hun har absolut ingen men eller noget men hvis jeg ik havde fået det havde vi nok mistet hende.. Lægerne har som regel ret i deres overvejelser

Jeg er bare ved at blive tosset.. Hvorfor kan jeg ikke bare få 24 timers ro uden smerter så jeg kan begynde at tro på det.. 

Anmeld

11. maj 2013

L&V

ønskebarn74 skriver:

Jeg er bare ved at blive tosset.. Hvorfor kan jeg ikke bare få 24 timers ro uden smerter så jeg kan begynde at tro på det.. 

Det ka jeg sagtens forstå.. Det må være så frustrerende og tænker os at i altid vil være ekstra obs efter de oplevelser i har haft mhv graviditet.. Men tænk på hvor lille risikoen er nu hvor i har set hjerteblink så mange gange..

Anmeld

11. maj 2013

Krussedulle

ønskebarn74 skriver:

Jeg fik jo besked af lægevagten og gynækologen at tage et par ipren hver 8. Time til smerterne blev bedre.. 

Jeg var så dårlig at jeg bare gjorde som jeg var blevet bedt om.. Og er nu bange for at have skadet de små..

Se hvad der står på dem: 

GRAVIDITET

Må kun anvendes under visse forudsætninger.

Bør kun anvendes i laveste effektive dosis i kortest mulige tid. Der er set en let øget risiko for misdannelser af hjertet og spontan abort, når smertestillende midler af denne type har været brugt i starten af graviditeten. Må ikke anvendes sidst i graviditeten, idet indtagelse de sidste 3 måneder inden fødslen bl.a. øger risikoen for blødninger hos både moderen og det ufødte barn.

Sender dig et

Man frygter jo for de(t) liv man har i maven

Jeg har fået kvalmestillende (beregnet til kemo-patienter) 4 gange dagligt i 8 uger i 2 af mine graviditeter.. Og der står på pakken : graviditet: "bør ikke anvendes pga manglende data."

Men det har på ingen måde skadet mine drenge.

Forstår dog godt at du blev vred osv, med din forhistorie

Anmeld

11. maj 2013

Tulipan

ønskebarn74 skriver:

har virkelig ondt af dig at det skal være sådan en kamp. Det er fuldt forståeligt at du overhovedet ikke ka slappe af og er bange hele tiden når det har taget dig så lang tid at blive blivende gravid. 

Det lyder som om der er styr på det og de tar det seriøst når de har givet dig det som muskelrelakserende. 

håber virkelig at du snart kan få noget ro og nyde din graviditet!

ved godt det måske ikke hjælper, men har fået at vide af min læge at stress er en af de ting der øger abortrisikoen mest. Så prøv at stresse af alt hvad du kan!!! 

Krydser alt hvad der ka krydses for at de små mirakler bliver hvor de skal

Anmeld

11. maj 2013

Isabella_mor

jeg tror ikke der sker noget når du kun har taget det fire gange.... 

så drik en treo (hvis du må det i stedet for) 

du har højest sandsyneligt ligamens smerter og det er heldigvis meget normalt. din livmoder vokser jo, og der er jo to babyer derinde som skal vokse sig store og stærke, så  din livmoder vokser hurtigt.. 

det gør ondt, men prøv at bide smerten i dig, man skal ikke proppe sig med smertestillende med mindre du simpelthen ikke kan fungere..

jeg fandt ud af da jeg var gravid at panodiler skader drengefostre (potensdelen). men det er kun hvis man tager dem over længere tid... er det et enkelt tilfælde går det nok.. og det samme med tre... 

så find evt et alternativ til smertelindring... en varmepude/dunk må du gerne bruge med jævne mellemrum.. så brug det når dine smerter er værst.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.