Hvad skal man med ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

Mink

Juliekp skriver:

Nej det gør det ikke. Vi bliver 25 og holder den i kærestens forældres have. En hyggelig sommerfest hehe  

Du har været så heldig, hvor dejligt  Havde også en drømme graviditet! 

Åhhh nej, det må banditten ikke Men har jeg på fornemelsen at han gør, desværre... Er det ikk meget normalt at gå over tid som første gangs fødende??

Det lyder da også bare vildt hyggeligt så får hun en fin fest hvor der ikke er så meget stress og masser af opmærksomhed på hende.. !  

Ja jeg smug kiggede også lige i dine mavebilleder.. !! hold op hvor var du bare flot hele vejen !!

Jo det tror jeg nok, er ikke så meget inde i det.. Har ikke noget imod at gå tiden ud, men jeg orker bare ikke tanken om 2 uger ekstra ... hehe ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Mink

12. maj 2013

Mink

12. maj 2013

Mink

12. maj 2013

Mink

Ved ikke lige hvorfor min computer går amok :/ !!!

Anmeld

12. maj 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Det lyder da også bare vildt hyggeligt så får hun en fin fest hvor der ikke er så meget stress og masser af opmærksomhed på hende.. !  

Ja jeg smug kiggede også lige i dine mavebilleder.. !! hold op hvor var du bare flot hele vejen !!

Jo det tror jeg nok, er ikke så meget inde i det.. Har ikke noget imod at gå tiden ud, men jeg orker bare ikke tanken om 2 uger ekstra ... hehe ...

Tror også det bliver hyggeligt! Vil helst ha' det casual med vores tætteste medmennesker  Synes jeg er hyggeligst..

Ihhh tusind tak søde Var også selv tilfreds med den hele vejen igennem, og så uden strækmærker og ekstra kg juuuhu! 

Men du skal også bare være glad for din mavse! Den er så fin og rund

Et par dage er også ok, men to uger, no way!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.