Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Et bord når man har sådan en funktionel mave !! go fredag aften derude !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
haha gjorde jeg også med tekoppen dejlig varm og afslappende lige indtil han begyndte at sparke for alvor for så blev koppen skubbet af vejen når foden eller armen kom ræsende...
Wampires skriver: haha gjorde jeg også med tekoppen dejlig varm og afslappende lige indtil han begyndte at sparke for alvor for så blev koppen skubbet af vejen når foden eller armen kom ræsende...
Det lykkedes også først efter et par forsøg, ikke pga. pladsmangel, men pga. han bare ikke ville ligge stille .. !
Håber ikke at du blev forbrændt af din varme the !
Ja det er nemlig smart med sit eget lille bord!!
Rigtig fin mave og flot trøje. Vh stine
StineW79 skriver: Ja det er nemlig smart med sit eget lille bord!! Rigtig fin mave og flot trøje. Vh stine
Ja det er bare til tider en smule ustabilt !! Og mange tak skal du ha
Akmese skriver: Et bord når man har sådan en funktionel mave !! go fredag aften derude !!
Haha hvor er du bare hyggelig
Gjorde præcis det samme da jeg var gravid hehe...
Hvor er det genialt!!!
Juliekp skriver: Haha hvor er du bare hyggelig Gjorde præcis det samme da jeg var gravid hehe...
Man bliver jo nødt til at være positiv og finde de gode sider frem ved at ha en tyk mave
Håber alt går godt hos dig
emmagirl skriver: Hvor er det genialt!!!
Ja men som sagt så er det bare lidt ustabilt og man skal i hvert fald ikke fylde glasset !!! der går nok ikke længe før du kan det samme med din fine mave
Akmese skriver: Man bliver jo nødt til at være positiv og finde de gode sider frem ved at ha en tyk mave Håber alt går godt hos dig
Ja det er jo lige det
Alt går rigtig fint her, vores prinsesse skal døbes lige rundt om hjørnet, bliver spændende
Hvad med dig? Er graviditeten til at holde ud? Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128