Hvad skal man med ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

Mink

Juliekp skriver:

Ja det er jo lige det  

Alt går rigtig fint her, vores prinsesse skal døbes lige rundt om hjørnet, bliver spændende  

Hvad med dig? Er graviditeten til at holde ud? Hehe

Ih ja det bliver da rigtig spændende, hvornår skal hun døbes ? håber i får en rigtig go dag !!

Ja, jeg synes at det går... Mit skamben giver mig smerter så i næste uge starter jeg med akupunktur, skal ha hele 4 gange på kun 8 dage, de mener de skal gå lidt aggressivt til værks hvis det skal nå at hjælpe så sent i forløbet ... Men ellers så klager jeg ikke.. ! er kun ved at være utålmodig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Ih ja det bliver da rigtig spændende, hvornår skal hun døbes ? håber i får en rigtig go dag !!

Ja, jeg synes at det går... Mit skamben giver mig smerter så i næste uge starter jeg med akupunktur, skal ha hele 4 gange på kun 8 dage, de mener de skal gå lidt aggressivt til værks hvis det skal nå at hjælpe så sent i forløbet ... Men ellers så klager jeg ikke.. ! er kun ved at være utålmodig !

Hun skal døbes d. 25/05 Tusind tak søde! 

Hold da op, det lyder da liiidt voldsomt  Håber det hjælper så! 

Jeg prøvede det under min fødsel og synes det er noget værre fis... 

Forstår godt du er utålmodig, nu kan du bare tælle dage til at Isak kommer til verden, det så vildt hehe.. 

Anmeld

12. maj 2013

Mettefpigen

Haha, jeg spiste på den måde ;-)

Anmeld

12. maj 2013

Mink

Juliekp skriver:

Hun skal døbes d. 25/05 Tusind tak søde! 

Hold da op, det lyder da liiidt voldsomt  Håber det hjælper så! 

Jeg prøvede det under min fødsel og synes det er noget værre fis... 

Forstår godt du er utålmodig, nu kan du bare tælle dage til at Isak kommer til verden, det så vildt hehe.. 

Ih hvor bliver det spændende.. måske der lister sig et billede herind af prinsessen i sin fine kjole ?

Tak, det håber jeg også ! men altså normalt er jeg ikke rigtig typen der tror på at sådan noget hjælper, så kan kun blive positivt overrasket og modtager AL form for hjælp, for AV AV altså

Ja det er så vildt at han rent faktisk kommer om lidt

Anmeld

12. maj 2013

Mink

Mettefpigen skriver:

Haha, jeg spiste på den måde ;-)

Ja man bliver jo nødt til at finde det positive ved en stor mave

Anmeld

12. maj 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Ih hvor bliver det spændende.. måske der lister sig et billede herind af prinsessen i sin fine kjole ?

Tak, det håber jeg også ! men altså normalt er jeg ikke rigtig typen der tror på at sådan noget hjælper, så kan kun blive positivt overrasket og modtager AL form for hjælp, for AV AV altså

Ja det er så vildt at han rent faktisk kommer om lidt

Det kan du tro der gør, skal nok gi jer lidt billede spam hehe 

Du skal da også bare modtage alt den hjælp du kan få og hvis det så ikke virker, kan du jo glæde dig over at han snart kommer til verden  

Jaaa det helt vildt, synes tiden er fløjet afsted.. Glæder mig til at se billeder af ham 

Anmeld

12. maj 2013

Mink

Juliekp skriver:

Det kan du tro der gør, skal nok gi jer lidt billede spam hehe 

Du skal da også bare modtage alt den hjælp du kan få og hvis det så ikke virker, kan du jo glæde dig over at han snart kommer til verden  

Jaaa det helt vildt, synes tiden er fløjet afsted.. Glæder mig til at se billeder af ham 

Vil glæde mig til en billede spam af Nicoline  bliver det en stor fest i skal holde ??

Lige præcis, altså foruden mine første 3 måneder med toilettet som min bedste ven pga opkastning, så har jeg VIRKELIG haft en god graviditet så jeg klager ikke...  ! MEDMINDRE han lader mor vente længere end til termin !!!

Anmeld

12. maj 2013

Juliekp

Akmese skriver:

Vil glæde mig til en billede spam af Nicoline  bliver det en stor fest i skal holde ??

Lige præcis, altså foruden mine første 3 måneder med toilettet som min bedste ven pga opkastning, så har jeg VIRKELIG haft en god graviditet så jeg klager ikke...  ! MEDMINDRE han lader mor vente længere end til termin !!!

Nej det gør det ikke. Vi bliver 25 og holder den i kærestens forældres have. En hyggelig sommerfest hehe  

Du har været så heldig, hvor dejligt  Havde også en drømme graviditet! 

Åhhh nej, det må banditten ikke Men har jeg på fornemelsen at han gør, desværre... Er det ikk meget normalt at gå over tid som første gangs fødende??

Anmeld

12. maj 2013

B&J

Sååååå sejt sikke et minde

Anmeld

12. maj 2013

Mink

Juliekp skriver:

Nej det gør det ikke. Vi bliver 25 og holder den i kærestens forældres have. En hyggelig sommerfest hehe  

Du har været så heldig, hvor dejligt  Havde også en drømme graviditet! 

Åhhh nej, det må banditten ikke Men har jeg på fornemelsen at han gør, desværre... Er det ikk meget normalt at gå over tid som første gangs fødende??

Det lyder da også bare vildt hyggeligt så får hun en fin fest hvor der ikke er så meget stress og masser af opmærksomhed på hende.. !  

Ja jeg smug kiggede også lige i dine mavebilleder.. !! hold op hvor var du bare flot hele vejen !!

Jo det tror jeg nok, er ikke så meget inde i det.. Har ikke noget imod at gå tiden ud, men jeg orker bare ikke tanken om 2 uger ekstra ... hehe ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.