Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lauer skriver: Vi har selv forsøgt i 2 år, med 2 x GUL til følge, og uden æggeledere gav det sig selv, at vi måtte igang med IVF. Det er lykkedes os i første forsøg, med en kort IVF på OUH for jer
Vi har selv forsøgt i 2 år, med 2 x GUL til følge, og uden æggeledere gav det sig selv, at vi måtte igang med IVF. Det er lykkedes os i første forsøg, med en kort IVF på OUH for jer
Dejligt det så endelig lykkedes for jer
for jer også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TK88 skriver: Mamge tak og stort tillykke til dig også Det dejligt endelig og sidde med en positiv test Var jeres ved ivf?
Mamge tak og stort tillykke til dig også
Det dejligt endelig og sidde med en positiv test
Var jeres ved ivf?
**Ønskebabyen skriver: Ja det er så skønt.. Nej vi har været igennem ICSI men dette forsøg var med vores fryseæg, og det gav gevinst
Ja det er så skønt.. Nej vi har været igennem ICSI men dette forsøg var med vores fryseæg, og det gav gevinst
Hvor dejligt
Det er en fantastisk følelse og sidde med nu hvor testen er positiv, og så krydser vi bare alt for at den/de bliver der
TK88 skriver: Hvor dejligt Det er en fantastisk følelse og sidde med nu hvor testen er positiv, og så krydser vi bare alt for at den/de bliver der
**Ønskebabyen skriver: Ja det er helt fantastisk! Vi satser stærkt på de bliver der!
Ja det er helt fantastisk! Vi satser stærkt på de bliver der!
Krydser alt hvad krydses kan
Tillykke hvor dejligt.
Det er nogenlunde samme historie jeg har, og venter ogsaa en lille en til januar.
Mh Pia
Pia Lund Madsen skriver: Tillykke hvor dejligt. Det er nogenlunde samme historie jeg har, og venter ogsaa en lille en til januar. Mh Pia
Hvor spændende.. Tillykke med det Jeg var ogsaa lidt nervøs for hvor mange der ville vise sig paa skærmen, da jeg havde fem modne æg til ægløsningen. Men indtil videre har de set en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128