Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Efter næsten 3 år er vores kamp for at få lov til at blive gravid endelig gået i opfyldelse
Har termin til januar, så de næste 2 måneder skal bare gå stærkt og helst uden en spontan abort
TILLYKKE til alle andre der er gravide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skønt efter 3 år.. Kæmpe tillykke!!
Ja de næste 2 mdr skal bare gå hurtigt, tak!
Millea skriver: Skønt efter 3 år.. Kæmpe tillykke!! Ja de næste 2 mdr skal bare gå hurtigt, tak!
Mange tak
Ja, det var en hård omgang, MEN NU er den der også SKAL den bare blive "hængende"
Knudsen88 skriver: Efter næsten 3 år er vores kamp for at få lov til at blive gravid endelig gået i opfyldelse Har termin til januar, så de næste 2 måneder skal bare gå stærkt og helst uden en spontan abort TILLYKKE til alle andre der er gravide
Lauer skriver: Tillykke!!! Her er det også vha. fertilitetsbehandling for at de næste par måneder går HURTIGT for os
Tillykke!!! Her er det også vha. fertilitetsbehandling for at de næste par måneder går HURTIGT for os
Mange tak og tillykke til dig også
Ja jeg er SÅ nervøs for at det galt.. det ikke så tit jeg siger det, men flyv tid flyv
**Ønskebabyen skriver: Stort tillykke.Jeg har også lige fået positiv bp og test, og har også været igennem fertilitetsbehandling
Stort tillykke.Jeg har også lige fået positiv bp og test, og har også været igennem fertilitetsbehandling
Mamge tak og stort tillykke til dig også
Det dejligt endelig og sidde med en positiv test
Var jeres ved ivf?
Knudsen88 skriver: Mange tak og tillykke til dig også Ja jeg er SÅ nervøs for at det galt.. det ikke så tit jeg siger det, men flyv tid flyv
Lauer skriver: Kan alt for godt følge dig - har selv haft 2 graviditeter uden for livmoderen tidligere, heldigvis opdaget hurtigt da min krop åbenbart gerne vil af med det hurtigt, når der er noget galt Hvilken fertilitetsbehandling har du været i?
Kan alt for godt følge dig - har selv haft 2 graviditeter uden for livmoderen tidligere, heldigvis opdaget hurtigt da min krop åbenbart gerne vil af med det hurtigt, når der er noget galt Hvilken fertilitetsbehandling har du været i?
Puha, det må have værrt hårdt, det er første gang det er lykkedes for os..
Vi har først været igennem IUI og IVF som så lykkedes efter 4. forsøg med biops.. Hvad med jer?
Knudsen88 skriver: Puha, det må have værrt hårdt, det er første gang det er lykkedes for os.. Vi har først været igennem IUI og IVF som så lykkedes efter 4. forsøg med biops.. Hvad med jer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128