Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
gædde/gitte skriver: det kan jeg dælme godt forstå!! Hvad sagde manden?!?!?!Hvis det var mig, så var jeg allerede på vej i babysam åh... håber jeg får lov til at få sådan en opringning engang
det kan jeg dælme godt forstå!! Hvad sagde manden?!?!?!Hvis det var mig, så var jeg allerede på vej i babysam åh... håber jeg får lov til at få sådan en opringning engang
Han er sådan lidt både og....
Selvfølgelig glad, men samtidig er han er meget mærket af oplevelsen vi havde ved første graviditet med en GUL Så derfor tror han ikke rigtig at der er "noget levende", før han som minimum har set hjerteblink Så det vi for der er ved scanningen
Tror også det er derfor vi ikke har været i Baby Sam og lign. og shoppet stort ind... Endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke
1234rj skriver: Tillykke
Mange tak
Tillykke oog med den terminsdato kan det kun gå godt :-) fantastisk dag at have fødselsdag på he he
Anitta-sofie skriver: Tillykke oog med den terminsdato kan det kun gå godt :-) fantastisk dag at have fødselsdag på he he
Hehe det lyder godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128