Fik svar på BP idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

CroQuis

Lauer skriver:

STORT tillykke, hvor er det dejligt for dig

Gid jeg havde været lige så snu Jeg får svar mandag mellem 13 og 15 først - der er jo flere år til! TIl gengæld er alle mine teste fine positive

for at der er to små til dig

Jeg forstår helt ærligt heller ikke at de ikke ringer om fredagen  Har hørt om flere hvor svaret er klar fredag eftermiddag, hvis man får taget blodprøven om morgenen. 

Men når dine tests er så positive, er der slet ingen tvivl, selvom det er rart at få det bekræftet med en blodprøve 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

CroQuis

Moma skriver:

Stort tillykke! 

Mange tak 

Anmeld

11. maj 2013

Lauer

CroQuis skriver:

Jeg forstår helt ærligt heller ikke at de ikke ringer om fredagen  Har hørt om flere hvor svaret er klar fredag eftermiddag, hvis man får taget blodprøven om morgenen. 

Men når dine tests er så positive, er der slet ingen tvivl, selvom det er rart at få det bekræftet med en blodprøve 

Ja, jeg ved heller ikke hvorfor jeg ikke tænkte tanken, at ringe til dem i går - fik jo taget prøven kl.7.15 Men nå, jeg holder fast i mine positive teste, og så håber vi der er godt nyt mandag

Glæder mig til at høre hvordan din scanning går

Anmeld

11. maj 2013

tarkoflen

Stort tillykke

Anmeld

11. maj 2013

Viventerjer

CroQuis skriver:

Fik taget blodprøve her til morgen, og ringede til OUH til middag, for at høre om svaret var kommet, og det var det  Ellers skulle jeg jo først have svar mandag, ifølge klinikkens papirer 

Hun sagde "Hold da op, jeg kan godt sige tillykke, den er meget positiv"  

Tallet var 674, så nu er jeg mega spændt på om der er en eller dem begge der har sat sig fast  Og vi har allerede fået tid til første scanning som er den 30/5. 

Er der nogle der kender til, om tallets størrelse har betydning for om der er en eller tvillinger?

Weeeeeeeehuuuuuu, vi skal være forældre ca. 14/1-2014 

Tillykke med graviditeten .. Jeg venter tvillinger og fik af vide at mit var højt (lå på omkring 200) 12 dage efter ÆO

Så mon ikke chancen for tvillinger er der ?!

Anmeld

11. maj 2013

CroQuis

tarkoflen skriver:

Stort tillykke

Tusind tak 

Anmeld

11. maj 2013

CroQuis

Viventerjer skriver:

Tillykke med graviditeten .. Jeg venter tvillinger og fik af vide at mit var højt (lå på omkring 200) 12 dage efter ÆO

Mange tak 

Min mand sagde også "Hva' nu hvis begge æg har sat sig fast og delt sig, så der er firlinger"  Tænk han tænker sådan  Men tror jeg nu alligevel ikke 

Anmeld

11. maj 2013

**Ønskebabyen

Viventerjer skriver:

holy shit, mit lå på 304, så der må jo også være stor chance for to..

Anmeld

11. maj 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

holy shit, mit lå på 304, så der må jo også være stor chance for to..

Det ville jeg mene.. De sagde i hvert fald at det var højt, og da jeg spurgte til om det var tegn på tvillinger, sagde hun at det var man gået væk fra at sige, men det ofte var kvinder med høje HCG tal som fik flerlinger 2 uger senere så vi de fineste 2 hjerter banke

Anmeld

11. maj 2013

Viventerjer

CroQuis skriver:

Mange tak 

Min mand sagde også "Hva' nu hvis begge æg har sat sig fast og delt sig, så der er firlinger"  Tænk han tænker sådan  Men tror jeg nu alligevel ikke 

Det lyder også lige vildt nok, men det jo ikke helt udelukket Håber i får hvad i ønsker jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.