Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Viventerjer skriver: Det ville jeg mene.. De sagde i hvert fald at det var højt, og da jeg spurgte til om det var tegn på tvillinger, sagde hun at det var man gået væk fra at sige, men det ofte var kvinder med høje HCG tal som fik flerlinger 2 uger senere så vi de fineste 2 hjerter banke
Det ville jeg mene.. De sagde i hvert fald at det var højt, og da jeg spurgte til om det var tegn på tvillinger, sagde hun at det var man gået væk fra at sige, men det ofte var kvinder med høje HCG tal som fik flerlinger 2 uger senere så vi de fineste 2 hjerter banke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Okay.. Altså sygeplejersken som ringede med svaret på min bp, sagde at hun ikke kunne sige om der var en eller to, ud fra mit tal, da det lå liiiige på kanten til at kunne være begge dele
Okay.. Altså sygeplejersken som ringede med svaret på min bp, sagde at hun ikke kunne sige om der var en eller to, ud fra mit tal, da det lå liiiige på kanten til at kunne være begge dele
Nu bliver jeg altså snart nødt til at ringe til min klinik og høre
CroQuis skriver: Nu bliver jeg altså snart nødt til at ringe til min klinik og høre
Viventerjer skriver: Venter spændt på hvor mange der er
Venter spændt på hvor mange der er
Stort tillykke
Nessie skriver: Stort tillykke
Tusind tak
CroQuis skriver: Fik taget blodprøve her til morgen, og ringede til OUH til middag, for at høre om svaret var kommet, og det var det Ellers skulle jeg jo først have svar mandag, ifølge klinikkens papirer Hun sagde "Hold da op, jeg kan godt sige tillykke, den er meget positiv" Tallet var 674, så nu er jeg mega spændt på om der er en eller dem begge der har sat sig fast Og vi har allerede fået tid til første scanning som er den 30/5. Er der nogle der kender til, om tallets størrelse har betydning for om der er en eller tvillinger? Weeeeeeeehuuuuuu, vi skal være forældre ca. 14/1-2014
Fik taget blodprøve her til morgen, og ringede til OUH til middag, for at høre om svaret var kommet, og det var det Ellers skulle jeg jo først have svar mandag, ifølge klinikkens papirer
Hun sagde "Hold da op, jeg kan godt sige tillykke, den er meget positiv"
Tallet var 674, så nu er jeg mega spændt på om der er en eller dem begge der har sat sig fast Og vi har allerede fået tid til første scanning som er den 30/5.
Er der nogle der kender til, om tallets størrelse har betydning for om der er en eller tvillinger?
Weeeeeeeehuuuuuu, vi skal være forældre ca. 14/1-2014
gædde/gitte skriver: ej hvor dejligt!!!!!!!!!!!!!!!!mega tillykke!!
ej hvor dejligt!!!!!!!!!!!!!!!!mega tillykke!!
Mange tak
Er så glad
CroQuis skriver: Mange tak Er så glad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128