Bo sammen med en der har det psykisk dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Jeg smadrer ikke noget men kan godt bliver MEGET gal. Mest er det mig selv jeg slår.
Men jeg syntes du på en god dag skal fortælle ham at du er bange og bekymret. Så kan du jo forslå at i tager til lægen. Han kan jo komme i behandling...

Har sagt jeg synes han skal søge hjælp, men han har bare ikke gjort det. Og jeg kan virkelig snart ikke holde til det mere. Kan ikke både tag mig af ham også et lille barn .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

CarinaSB

Tauf skriver:

Vi er så gode til at låne af hinanden fortiden

Jep .. vi kan nogle tricks sammen 

Anmeld

9. maj 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Har sagt jeg synes han skal søge hjælp, men han har bare ikke gjort det. Og jeg kan virkelig snart ikke holde til det mere. Kan ikke både tag mig af ham også et lille barn .

Sig at så må du ringe til lægen. Jeres barn kan ikke vokse op sådan her!!!!!

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Sig at så må du ringe til lægen. Jeres barn kan ikke vokse op sådan her!!!!!

Ved ikke hvilken læge han har desværre og han nægter og tage til lægen for han kan ikke li at tage til lægen.

Anmeld

9. maj 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Ved ikke hvilken læge han har desværre og han nægter og tage til lægen for han kan ikke li at tage til lægen.

Det står på hans sygesikrings bevis...

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Det står på hans sygesikrings bevis...

Ja men han vil aldrig tage til lægen og han vil aldrig give mig det. Og ved faktisk ikke hvor hans pung er.

Anmeld

9. maj 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Ja men han vil aldrig tage til lægen og han vil aldrig give mig det. Og ved faktisk ikke hvor hans pung er.

Kan ikke give dig så mange råd ud over at søge hjælp.....

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Kan ikke give dig så mange råd ud over at søge hjælp.....

Ja har jeg også sagt han skulle. Men det vil han åbenbart ikke. Er bange for det ender med jeg går helt ned.

Anmeld

10. maj 2013

kriknu

Du skal være velkommen til at sende mig en PB, men vil heller ikke lige ud med det her 

Anmeld

10. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja har jeg også sagt han skulle. Men det vil han åbenbart ikke. Er bange for det ender med jeg går helt ned.

Jeg synes du skal benytte dig af kommunernes familierådgivning som kan gøres helt anonymt. De kan sikkert rådgive dig bedre omkring dette.

det er hverken sundt for dig eller dit barn. Så håber du handler på det på en eller anden vis inden baby kommer til verden.

Held og lykke. Håber det hele løser sig på bedst mulig vis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.