Bo sammen med en der har det psykisk dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

Kildebakken

En mand som ikke respekterer dig eller jeres kommende forhold nok til at gå til lægen med en alvorlig syg, bør du gå fra. Man skal ikke blive sammen med en så stor egoist, det er dårligt både for dit kommende barn og dig selv. Er det virkelig det liv du ønsker at leve Og give dit barn?  Du har sikkert medlidenhed med ham og føler dig tryg ved at have nogen, men det er ikke holdbart i længden. 

undskyld jeg er så direkte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

En mand som ikke respekterer dig eller jeres kommende forhold nok til at gå til lægen med en alvorlig syg, bør du gå fra. Man skal ikke blive sammen med en så stor egoist, det er dårligt både for dit kommende barn og dig selv. Er det virkelig det liv du ønsker at leve Og give dit barn?  Du har sikkert medlidenhed med ham og føler dig tryg ved at have nogen, men det er ikke holdbart i længden. 

undskyld jeg er så direkte 

Det ganske fint du er ærlig. Og nej det er ikke det liv jeg vil leve. Og synes det vildt at han kan finde på både og skrive og sige til mig han vil slå min eks kæreste ihjel fordi han kontaktet mig og fandt ud af hvor eg boede fordi han havde brug for at snakke med mig. Så gik faren til det kommende barn bare helt amok, føler mig faktisk ikke tryg ved han er her, ville have det ganske fint alene.

Anmeld

10. maj 2013

MorDk

Anonym skriver:

Er der nogen som bor sammen med en der har det psykisk dårligt? Som ikke kan styrer sin vrede og bliver meget hurtigt deprimeret.?

Ja!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.