iiih. Jeg er sku blevet skruk igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

Trine89

kriknu skriver:

Det kender jeg godt ...

Har var det bare fordi jeg endte med at jeg simpelthen ikke kunne forestille mig at kalde på ham, jeg kan ikke forestille mig at så og kalde "Stoooooorm", "Elliiiiiioooot" eller "Triiiiiistaaaan"

Ja nemlig. 
Men et af de få drengenavne jeg kan lide er allerede brugt i familien. og jeg syntes bare ikke der er fedt at have to af den samme i familien, det er forvirrende nok når jeg min onkel har fået en kæreste der hedder Pia og jeg i forvejen har en kusine der hedder det. hihi. det er nogen gange med at holde tungen lige i munden når man skal huske hvem der lige bliver snakket om  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Trine89

MariaE skriver:

Jeg må nok erkende jeg er en af dem der skal tegne med at være evigt skruk...desværre.
Gad godt man kunne slukke for sin skruk knap, nu manden siger tre er nok
Og det burde også være nok,men alligevel sidder jeg ofte med tanken om at en mere da ikke ville høre den store forskel. Og dog, vi har jo kun tre værelser, vi har en bil til tre børns, råd til ferie udenlands nu osv...

Efter nr et var jeg skruk igen da han blev 6 uger, trods dårlig fødsel og AKS osv.
Smed kondomer da han var syv mdr, fordi de havde taget os en MA og ca e års tid at lave ham. Blev gravid men havde en SA. Blev gravid igen inden mens kom og fik lillesøster 9 mdr senere, da han var 20 mdr.
Var skruk efter nr tre længe inden nr to blev født...
Nr tre blev lavet på ca 1,5 mdrs forsøg og var sikker på at min skrukhed måtte slutte nu jeg havde tre lækre unger, men den forsvinder ikke....

Åh jah. men min ikke der alligevel er mange der sidder tilbage med den følelse om "bare liiiiige en til" 

Jeg har altid sagt 3 børn og så må vi se. men gud hjælpe mig om kæresten ikke sagde en dag at en 4 som en lille efternøler ville da heller ikke gøre noget. hihi.. 

Anmeld

10. maj 2013

Trine89

Louise :-) skriver:

Åha, jeg er også bare SÅ skruk! Synes jeg ser gravide maver og barnevogne over alt!

Ville elske at give Isabella en lillesøster eller lillebror!

Jah det er jo lige det. 

Vores pige er vist også ved at være der hvor hun godt kunne blive store søster. Hun er meget omsorgsfuld overfor hendes dukker (det er kommet meget pludseligt for hun plejede at være bange for dem) 
og hun snakker meget om baby. hihi (har en veninde som lige har fået, og når kigger på billeder af hendes lille pige siger hun "min baby")

Anmeld

10. maj 2013

Louise H.

Trine89 skriver:

Jah det er jo lige det. 

Vores pige er vist også ved at være der hvor hun godt kunne blive store søster. Hun er meget omsorgsfuld overfor hendes dukker (det er kommet meget pludseligt for hun plejede at være bange for dem) 
og hun snakker meget om baby. hihi (har en veninde som lige har fået, og når kigger på billeder af hendes lille pige siger hun "min baby")

Hvor sødt

Min datter er 13 måneder, så hun vil nok ikke rigtig kunne forstå det alligevel Men vil så gerne have mine børn tæt på hinanden :i

Anmeld

10. maj 2013

Trine89

Hvor sødt

Min datter er 13 måneder, så hun vil nok ikke rigtig kunne forstå det alligevel Men vil så gerne have mine børn tæt på hinanden :i

Det er nemlig bare såå sødt.  

Nogen gange kan man jo blive overrasket. og hvis man først får lagt 9 mdr til 13 mdr, så er hun alligevel tæt på 2 år  

Min pige er 20 mdr. så hun kunne nu godt forstå det lidt. men må nok alligevel indse at det bare ikke passer ind lige nu. der skulle gerne lige gå noget tid endnu. men nu må vi se hvor længe jeg kan holde ud af vente 

Anmeld

10. maj 2013

Louise H.

Det er nemlig bare såå sødt.  

Nogen gange kan man jo blive overrasket. og hvis man først får lagt 9 mdr til 13 mdr, så er hun alligevel tæt på 2 år  

Min pige er 20 mdr. så hun kunne nu godt forstå det lidt. men må nok alligevel indse at det bare ikke passer ind lige nu. der skulle gerne lige gå noget tid endnu. men nu må vi se hvor længe jeg kan holde ud af vente 

Ja det er rigtig nok

Tog faktisk mig selv i sidst dag, da der var en debat omkring barnevogne, at sidde og kigge efter søskendevogne

Og når jeg er ude og handle tøj til Isabella kan jeg simpelthen ikke lade være med også, at kigge i de helt små størrelser

Anmeld

10. maj 2013

Trine89

Ja det er rigtig nok

Tog faktisk mig selv i sidst dag, da der var en debat omkring barnevogne, at sidde og kigge efter søskendevogne

Og når jeg er ude og handle tøj til Isabella kan jeg simpelthen ikke lade være med også, at kigge i de helt små størrelser

Jah finder også tit tøj i de små størrelser når er ude at kigge. og så for at skjule det så siger jeg tit bare "nøøøj det er længe siden vores kunne være i den her størrelse" hihi 

Anmeld

10. maj 2013

Louise H.

Trine89 skriver:

Jah finder også tit tøj i de små størrelser når er ude at kigge. og så for at skjule det så siger jeg tit bare "nøøøj det er længe siden vores kunne være i den her størrelse" hihi 

Hahah, jeg gør det samme

Anmeld

10. maj 2013

DitteFisk

Trine89 skriver:

Ih altså, jeg syntes ikke det er helt tiden endnu. men for pokker, hen over de sidste par dage er jeg bare blevet så PISSE skruk. 
Jeg vil også have en baby mere. syntes bare der er så mange omkring om der endten lige har fået en lille ny eller snart får. jeg vil også , og så alligevel ikke endnu, fordi det passer altså ikke lige helt endnu med baby nr2. 

Nå ville egentlig ikke så meget med det andet end bare lige få det ud.

I min optik synes jeg da bare i skal i gang søde!!  

(Nåja, det kan da godt være tiden lige skal være rigtig.. men hvornår er den det?) 

Anmeld

10. maj 2013

Trine89

DitteFisk skriver:

I min optik synes jeg da bare i skal i gang søde!!  

(Nåja, det kan da godt være tiden lige skal være rigtig.. men hvornår er den det?) 

Haha Hvor er du sød  
Ville sku også gerne. men skulle nu gerne lige nå bare liiiidt mere af uddannelsen, inden den næsten skulle komme. selvom Caia er smask forelsket når hun ser en baby. og hun siger flere gange"mi baby"  når hun ser jeres nyeste guldklump 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.