iiih. Jeg er sku blevet skruk igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Trine89

kriknu skriver:

overhovedet ikke, det er lige før jeg hiver dem frem når jeg har født og så kigger jeg bare på kæresten og siger "Ja, så er det sku nu - han skal jo gerne blive storebror i det her liv" hahahah 

Ej, kæresten er også frisk på at vi bare går igang når Ludvig er døbt ... hmmm... kan han blive døbt 14 dage efter fødslen? haha!!! 

hihi man bestemmer vel i bund og grund selv hvornår det skal være. kender nogle der døbte barnet da det var 1½ mdr gammel. 

Så hvis præsten er med på det så er det da bare go for it men måske skylder man sig måske alligevel at give kroppen et par mdr Men forstår dig sku godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

kriknu

Trine89 skriver:

hihi man bestemmer vel i bund og grund selv hvornår det skal være. kender nogle der døbte barnet da det var 1½ mdr gammel. 

Så hvis præsten er med på det så er det da bare go for it men måske skylder man sig måske alligevel at give kroppen et par mdr Men forstår dig sku godt 

Haha, ej så hurtigt går vi nok heller ikke igang .. tror vi venter til han er et halvt års tid med at gå igang igen .. men kunne jeg gå igang nu så gjorde jeg det sku! 

Anmeld

9. maj 2013

Trine89

kriknu skriver:

Haha, ej så hurtigt går vi nok heller ikke igang .. tror vi venter til han er et halvt års tid med at gå igang igen .. men kunne jeg gå igang nu så gjorde jeg det sku! 

Forstår dig godt.  

et halv år er da også fornuftigt. 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Trine89 skriver:

Forstår dig godt.  

et halv år er da også fornuftigt. 

Når nu du er så skruk, har du så nogle navne i tankerne til den næste også? 

Jeg har et pigenavn klart og den er manden herhjemme helt med på ... men drengenavne er noget værre 

Anmeld

9. maj 2013

Trine89

kriknu skriver:

Når nu du er så skruk, har du så nogle navne i tankerne til den næste også? 

Jeg har et pigenavn klart og den er manden herhjemme helt med på ... men drengenavne er noget værre 

Jeg har et par pige navne, men er fulstændig blank på drenge navne. 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Trine89 skriver:

Jeg har et par pige navne, men er fulstændig blank på drenge navne. 

Jeg har altid været rigtig god til at komme med drengenavne, så blev det min egen tur og nu har Ludvig haft ja i hvert fald 3 eller 4 navne som jeg bare var sikre på at det var NAVNET!

Anmeld

9. maj 2013

Trine89

kriknu skriver:

Jeg har altid været rigtig god til at komme med drengenavne, så blev det min egen tur og nu har Ludvig haft ja i hvert fald 3 eller 4 navne som jeg bare var sikre på at det var NAVNET!

Hihi.. Da jeg ventede vores pige var jeg bare SIKKER på hun skulle Anne-line men så en dag på odense banegård var der en mor som kaldte på sin pige som hed Anne-line, og så var det bare ødelagt fordi den pige var ikke så heldig (ved godt det ikke er pænt at sige) 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Trine89 skriver:

Hihi.. Da jeg ventede vores pige var jeg bare SIKKER på hun skulle Anne-line men så en dag på odense banegård var der en mor som kaldte på sin pige som hed Anne-line, og så var det bare ødelagt fordi den pige var ikke så heldig (ved godt det ikke er pænt at sige) 

Det kender jeg godt ...

Har var det bare fordi jeg endte med at jeg simpelthen ikke kunne forestille mig at kalde på ham, jeg kan ikke forestille mig at så og kalde "Stoooooorm", "Elliiiiiioooot" eller "Triiiiiistaaaan"

Anmeld

10. maj 2013

Muffinmus

Jeg må nok erkende jeg er en af dem der skal tegne med at være evigt skruk...desværre.
Gad godt man kunne slukke for sin skruk knap, nu manden siger tre er nok
Og det burde også være nok,men alligevel sidder jeg ofte med tanken om at en mere da ikke ville høre den store forskel. Og dog, vi har jo kun tre værelser, vi har en bil til tre børns, råd til ferie udenlands nu osv...

Efter nr et var jeg skruk igen da han blev 6 uger, trods dårlig fødsel og AKS osv.
Smed kondomer da han var syv mdr, fordi de havde taget os en MA og ca e års tid at lave ham. Blev gravid men havde en SA. Blev gravid igen inden mens kom og fik lillesøster 9 mdr senere, da han var 20 mdr.
Var skruk efter nr tre længe inden nr to blev født...
Nr tre blev lavet på ca 1,5 mdrs forsøg og var sikker på at min skrukhed måtte slutte nu jeg havde tre lækre unger, men den forsvinder ikke....

Anmeld

10. maj 2013

Louise H.

Åha, jeg er også bare SÅ skruk! Synes jeg ser gravide maver og barnevogne over alt!

Ville elske at give Isabella en lillesøster eller lillebror!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.