Til jer der har været gravid med både pige og dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

Clisolka

Månsson skriver:

Jeg mærkede os først ham her sent da min moderkage ligger ud mod skindet denne gang også er han hvis os hurtigt blevet stor så pladsen er lidt trang

Min moderkage ligger ind mod maven - det var nemlig derfor jeg spurgte overlægen der scannede mig i dag  Indtil videre mærker jeg ham kun sparke nedad og engang imellem i siden hvis jeg ligger og slapper af på sofaen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Annette A

Mine to drenge var meget aktive i maven mens vores pige var meget mere stille og var tit bekymret om alt var vel derinde. Fik jo drengene først så var jo vant til heftig aktivitet. Vi vidste jo så ikke hun var en pige før hun blev født men her har det altså fulgt lige præcis det mønster. Sikkert tilfældigt men sjovt alligevel.

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

MariaKyedDK skriver:

ej hvor sjovt, jeg har i 3 dage gået og overvejet at skrive et indlæg om netop dette

Jeg vil sige at første gang ventede jeg en lille dreng ( min søn ) og denne gang venter jeg en Lillesøster, og hun er virkelig meget aktiv, meget mere end min søn da jeg ventede ham... så her er det omvendt!...

men måske kan det være at der sempelthen bare ER mere aktivitet her i anden graviditet

Ej hvor sjovt  Ja, jeg har også tænkt over det de sidste par dage. Haha ja det må blive løsningen 

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Christina A skriver:

Mine to drenge var meget aktive i maven mens vores pige var meget mere stille og var tit bekymret om alt var vel derinde. Fik jo drengene først så var jo vant til heftig aktivitet. Vi vidste jo så ikke hun var en pige før hun blev født men her har det altså fulgt lige præcis det mønster. Sikkert tilfældigt men sjovt alligevel.

Ja, det er lidt sjovt at høre 

Anmeld

8. maj 2013

L&V

Babymor2010 skriver:

Min moderkage ligger ind mod maven - det var nemlig derfor jeg spurgte overlægen der scannede mig i dag  Indtil videre mærker jeg ham kun sparke nedad og engang imellem i siden hvis jeg ligger og slapper af på sofaen 

Åh det forstår jeg ik helt tror jeg, ligger den op ud mod maveskindet eller ligger baby derude?

Anmeld

8. maj 2013

MariaKyedDK

Babymor2010 skriver:

Ej hvor sjovt  Ja, jeg har også tænkt over det de sidste par dage. Haha ja det må blive løsningen 

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Månsson skriver:

Åh det forstår jeg ik helt tror jeg, ligger den op ud mod maveskindet eller ligger baby derude?

Baby ligger ud mod maveskindet 

Anmeld

8. maj 2013

L&V

Babymor2010 skriver:

Baby ligger ud mod maveskindet 

Godt så Er hvis lidt langsom her til aften

Anmeld

8. maj 2013

Clisolka

Månsson skriver:

Godt så Er hvis lidt langsom her til aften

Det er tilladt - eller også fik jeg måske skrevet det på en kringlet måde 

Anmeld

8. maj 2013

L&V

Babymor2010 skriver:

Det er tilladt - eller også fik jeg måske skrevet det på en kringlet måde 

Så slar vi sku halv skade der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.